Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Asistentul avocatului
Avocat
6 ianuarie 2017
Chișinău
Asistentul va avea responsabilitatea să asiste avocatul în următoarele activități:
1. Elaborarea și redactarea contractelor și altor acte juridice;
2. Elaborarea cererilor de chemare în judecată, referințelor, cererilor și demersurilor în procedura de judecată;
3. Oferirea consultațiilor juridice clienților avocatului;
4. Organizarea activității de secretariat;
5. Acordarea de asistență logistică;
Cerințe față de candidat:
1. Studii superioare în drept;
2. Nivel înalt de inteligență, responsabilitate și exigență;
3. Experiență – reprezintă un avantaj dar nu este obligatorie;
4. Operare PC (Office și Internet - obligatoriu);
5. Cunoașterea limbilor (vorbit și scris): de stat, rusă (engleza sau alte limbi străine ar fi un avantaj);
6. Capacități bune de analiză și sistematizare a informației;
7. Abilități înalte de comunicare;
8. Capacitate de păstrare a informațiilor/ secretelor obținute în timpul serviciului (angajatul va semna o declarație de nedivulgare);
Beneficii:
1. Obținere de experiență practică și creștere profesională. Avocatul va îndruma asistentul pe tot parcursul activității;
2. Salariu motivant și stabil, achitat la timp (se va determina după interviu);
3. Lucru în oficiu în centru orașului. Asistentul va avea masa de lucru personală și inventar de oficiu (calculator, imprimantă, rechizite, etc);
4. Grafic stabil de lucru: 09.00 – 18.00. Zile de odihnă: sîmbătă, duminică. Pauză de masă: 1 oră.
Candidații interesați sunt rugați să expedieze CV-ul la adresa: angajareasistent2017@yahoo.com
La interviu vor fi invitate doar persoanele selectate.
1. Elaborarea și redactarea contractelor și altor acte juridice;
2. Elaborarea cererilor de chemare în judecată, referințelor, cererilor și demersurilor în procedura de judecată;
3. Oferirea consultațiilor juridice clienților avocatului;
4. Organizarea activității de secretariat;
5. Acordarea de asistență logistică;
Cerințe față de candidat:
1. Studii superioare în drept;
2. Nivel înalt de inteligență, responsabilitate și exigență;
3. Experiență – reprezintă un avantaj dar nu este obligatorie;
4. Operare PC (Office și Internet - obligatoriu);
5. Cunoașterea limbilor (vorbit și scris): de stat, rusă (engleza sau alte limbi străine ar fi un avantaj);
6. Capacități bune de analiză și sistematizare a informației;
7. Abilități înalte de comunicare;
8. Capacitate de păstrare a informațiilor/ secretelor obținute în timpul serviciului (angajatul va semna o declarație de nedivulgare);
Beneficii:
1. Obținere de experiență practică și creștere profesională. Avocatul va îndruma asistentul pe tot parcursul activității;
2. Salariu motivant și stabil, achitat la timp (se va determina după interviu);
3. Lucru în oficiu în centru orașului. Asistentul va avea masa de lucru personală și inventar de oficiu (calculator, imprimantă, rechizite, etc);
4. Grafic stabil de lucru: 09.00 – 18.00. Zile de odihnă: sîmbătă, duminică. Pauză de masă: 1 oră.
Candidații interesați sunt rugați să expedieze CV-ul la adresa: angajareasistent2017@yahoo.com
La interviu vor fi invitate doar persoanele selectate.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
6 ianuarie 2017
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut