Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Asistenta presedinte grup
IMC MARKET
23 mai 2014
Chișinău
Grupul IMC, care activează cu succes pe piaţa Republicii Moldova în domeniile alimentaţiei publice, comerţului cu amănuntul, prestării serviciilor de consultanţă angajează:
ASISTENTA PRESEDINTE GRUP
Responsabilităţi:
Recepţionarea rapoartelor cu privire la îndeplinirea deciziilor Administraţiei companiei;
Asistarea Directorului General în activitatea sa zilnică;
Elaborarea proceselor verbale ale şedinţelor Administraţiei Companiei şi aducerea la cunoştinţă a persoanelor responsabile cu privire la deciziile administraţiei şi termenele de îndeplinire ale acestora;
Monitorizarea posturilor vacante din cadrul fiecărui departament;
Redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
Participarea la elabortarea diverselor rapoarte, analiza si monitorizarea acestora;
Gestionarea documentelor de interes general al întreprinderii;
Recepţionarea rapoartelor cu privire la îndeplinirea deciziilor Administraţiei companiei;
Indeplinirea unor atributii aferente activitatii de Resurse Umane
Cerinţe faţă de candidaţi:
Experienţă la un post similar, min. 2 ani;
Studii superioare (economie / psihologie);
Cunoaşterea la perfecţie a limbilor: română, franceza, spaniola;
Cunoştinţe avansate de operare PC;
Abilităţi de organizare;
Spirit creativ;
Abilităţi de analiză;
Cunoştinţe de gestiune.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul + foto la adresa electronică hr@imc.md, indicînd poziţia pentru care candidaţi. Doar persoanele ce vor corespunde cerinţelor vor fi contactate.
ASISTENTA PRESEDINTE GRUP
Responsabilităţi:
Recepţionarea rapoartelor cu privire la îndeplinirea deciziilor Administraţiei companiei;
Asistarea Directorului General în activitatea sa zilnică;
Elaborarea proceselor verbale ale şedinţelor Administraţiei Companiei şi aducerea la cunoştinţă a persoanelor responsabile cu privire la deciziile administraţiei şi termenele de îndeplinire ale acestora;
Monitorizarea posturilor vacante din cadrul fiecărui departament;
Redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
Participarea la elabortarea diverselor rapoarte, analiza si monitorizarea acestora;
Gestionarea documentelor de interes general al întreprinderii;
Recepţionarea rapoartelor cu privire la îndeplinirea deciziilor Administraţiei companiei;
Indeplinirea unor atributii aferente activitatii de Resurse Umane
Cerinţe faţă de candidaţi:
Experienţă la un post similar, min. 2 ani;
Studii superioare (economie / psihologie);
Cunoaşterea la perfecţie a limbilor: română, franceza, spaniola;
Cunoştinţe avansate de operare PC;
Abilităţi de organizare;
Spirit creativ;
Abilităţi de analiză;
Cunoştinţe de gestiune.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul + foto la adresa electronică hr@imc.md, indicînd poziţia pentru care candidaţi. Doar persoanele ce vor corespunde cerinţelor vor fi contactate.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
23 mai 2014
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut