Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Asistent(a) presedinte grup
IMC MARKET
21 mai 2014
Chișinău
ASISTENTA PRESEDINTE GRUP
Responsabilităţi:
Recepţionarea rapoartelor cu privire la îndeplinirea deciziilor Administraţiei companiei;
Asistarea Directorului General în activitatea sa zilnică;
Elaborarea proceselor verbale ale şedinţelor Administraţiei Companiei şi aducerea la cunoştinţă a persoanelor responsabile cu privire la deciziile administraţiei şi termenele de îndeplinire ale acestora;
Monitorizarea posturilor vacante din cadrul fiecărui departament;
Redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
Participarea la elabortarea diverselor rapoarte, analiza si monitorizarea acestora;
Gestionarea documentelor de interes general al întreprinderii;
Recepţionarea rapoartelor cu privire la îndeplinirea deciziilor Administraţiei companiei;
Indeplinirea unor atributii aferente activitatii de Resurse Umane
Cerinţe faţă de candidaţi:
Experienţă la un post similar, min. 2 ani;
Studii superioare (economie / psihologie);
Cunoaşterea la perfecţie a limbilor: română, franceza, spaniola;
Cunoştinţe avansate de operare PC;
Abilităţi de organizare;
Spirit creativ;
Abilităţi de analiză;
Cunoştinţe de gestiune.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul + foto la adresa electronică hr@imc.md, indicînd poziţia pentru care candidaţi. Doar persoanele ce vor corespunde cerinţelor vor fi contactate.
Responsabilităţi:
Recepţionarea rapoartelor cu privire la îndeplinirea deciziilor Administraţiei companiei;
Asistarea Directorului General în activitatea sa zilnică;
Elaborarea proceselor verbale ale şedinţelor Administraţiei Companiei şi aducerea la cunoştinţă a persoanelor responsabile cu privire la deciziile administraţiei şi termenele de îndeplinire ale acestora;
Monitorizarea posturilor vacante din cadrul fiecărui departament;
Redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
Participarea la elabortarea diverselor rapoarte, analiza si monitorizarea acestora;
Gestionarea documentelor de interes general al întreprinderii;
Recepţionarea rapoartelor cu privire la îndeplinirea deciziilor Administraţiei companiei;
Indeplinirea unor atributii aferente activitatii de Resurse Umane
Cerinţe faţă de candidaţi:
Experienţă la un post similar, min. 2 ani;
Studii superioare (economie / psihologie);
Cunoaşterea la perfecţie a limbilor: română, franceza, spaniola;
Cunoştinţe avansate de operare PC;
Abilităţi de organizare;
Spirit creativ;
Abilităţi de analiză;
Cunoştinţe de gestiune.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul + foto la adresa electronică hr@imc.md, indicînd poziţia pentru care candidaţi. Doar persoanele ce vor corespunde cerinţelor vor fi contactate.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
21 mai 2014
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut