Asistentă personală/secretară - office-manager
TURBOENERGY POWER S.R.L.
21 august 2025
Chișinău, Сentru
De la 2 ani
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Compania Turboenergy Power angajează Asistentă personală.
Responsabilități principale:
- Gestionarea agendei zilnice a Directorului (programări, întâlniri, deplasări);
- Organizarea călătoriilor și a documentelor necesare pentru deplasări;
- Întîmpinarea și orientarea vizitatorilor (clienți, parteneri de afaceri);
- Redactarea și gestionarea corespondenței (emailuri, rapoarte, documente);
- Coordonarea comunicării între Director și departamentele interne/externe;
- Asigurarea suportului administrativ zilnic, cu maximă confidențialitate și profesionalism.
Cerințe:
- Studii superioare finalizate;
- Experiență anterioară într-un rol similar – constituie un avantaj;
- Excelente abilități de organizare, comunicare și prioritizare;
- Discreție, seriozitate și loialitate;
- Cunoștințe avansate de operare PC (pachet Microsoft Office);
- Limba engleză – nivel mediu/avansat (reprezintă un plus);
- Prezentare profesională și atitudine pozitivă;
- Disponibilitate pentru program flexibil.
Oferim:
- Pachet salarial competitiv;
- Mediu de lucru profesionist și dinamic;
- Oportunitatea de a lucra direct cu conducerea companiei;
Dacă sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de emailю
Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră în a face parte din echipa noastră!
Responsabilități principale:
- Gestionarea agendei zilnice a Directorului (programări, întâlniri, deplasări);
- Organizarea călătoriilor și a documentelor necesare pentru deplasări;
- Întîmpinarea și orientarea vizitatorilor (clienți, parteneri de afaceri);
- Redactarea și gestionarea corespondenței (emailuri, rapoarte, documente);
- Coordonarea comunicării între Director și departamentele interne/externe;
- Asigurarea suportului administrativ zilnic, cu maximă confidențialitate și profesionalism.
Cerințe:
- Studii superioare finalizate;
- Experiență anterioară într-un rol similar – constituie un avantaj;
- Excelente abilități de organizare, comunicare și prioritizare;
- Discreție, seriozitate și loialitate;
- Cunoștințe avansate de operare PC (pachet Microsoft Office);
- Limba engleză – nivel mediu/avansat (reprezintă un plus);
- Prezentare profesională și atitudine pozitivă;
- Disponibilitate pentru program flexibil.
Oferim:
- Pachet salarial competitiv;
- Mediu de lucru profesionist și dinamic;
- Oportunitatea de a lucra direct cu conducerea companiei;
Dacă sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de emailю
Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră în a face parte din echipa noastră!
Cunoașterea limbilor:
Română Fluent
Adresa:
Chișinău, Сentru
Data actualizării:
21 august 2025
Telefon:
+373 22999028
Copiază
E-mail:
alina.verbitcaia@turboenergypower.com
Copiază
Persoana de contact:
Alina Verbitcaia
Alina Verbitcaia
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.