Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Asistent(a) in cadrul departamentului vanzari si marketing
I.M.Sudzucker Moldova S.A.
1 octombrie 2014
Chișinău
Compania de producere si distributie a produselor de bacanie pe tot teritoriul RM, anunta concurs pentru ocuparea postului vacant de asistenta in cadrul departamentului vanzari si marketing.
Responsabilitati:
-Activitati afiliate procesului de vinzare: intocmire comenzi, acte verificare, confirmari, contracte, etc.;
- Activitati de secretariat;
- Activitati de administrare oficiu;
- Asistenta la planificarea, derularea si controlul activitatilor de marketing al departamentului;
- Achizitionarea materialelor promotionale si biroticii;
- Realizarea rapoartelor pe vinzari;
- Indeplinirea altor atributii si sarcini ce tin de buna activitate a departamentului.
Aptitudini:
- Capacitatea de analiza si sinteza;
- Capacitatea organizatorica si de planificare;
- Gestiune corecta a timpului;
- Abilitati bune de comunicare;
- Orientare catre rezultate;
- Flexibilitate si creativitate;
- Initiativa;
- Punctualitate;
- Responsabilitate;
- Acuratete.
Cerinte:
- Studii superioare in economie
- Limbi cunoscute: romana, rusa, engleza (germana va fi un avantaj);
- Operare PC (MS Office, Word, Excel, Baze de date, Outlook, Browser Internet, Power Point)
Noi oferim:
- Contract de munca individual si pachet social, conditii de munca moderne;
- Salariu motivant;
- Lucru intr-o echipa de profesionisti;
- Traininguri specializate;
- Posibilitate de avansare.
CV-urile rog sa fie expediate pe e-mail: sales@szm.md.
Candidatii selectati, vor fi invitati la convorbire.
Responsabilitati:
-Activitati afiliate procesului de vinzare: intocmire comenzi, acte verificare, confirmari, contracte, etc.;
- Activitati de secretariat;
- Activitati de administrare oficiu;
- Asistenta la planificarea, derularea si controlul activitatilor de marketing al departamentului;
- Achizitionarea materialelor promotionale si biroticii;
- Realizarea rapoartelor pe vinzari;
- Indeplinirea altor atributii si sarcini ce tin de buna activitate a departamentului.
Aptitudini:
- Capacitatea de analiza si sinteza;
- Capacitatea organizatorica si de planificare;
- Gestiune corecta a timpului;
- Abilitati bune de comunicare;
- Orientare catre rezultate;
- Flexibilitate si creativitate;
- Initiativa;
- Punctualitate;
- Responsabilitate;
- Acuratete.
Cerinte:
- Studii superioare in economie
- Limbi cunoscute: romana, rusa, engleza (germana va fi un avantaj);
- Operare PC (MS Office, Word, Excel, Baze de date, Outlook, Browser Internet, Power Point)
Noi oferim:
- Contract de munca individual si pachet social, conditii de munca moderne;
- Salariu motivant;
- Lucru intr-o echipa de profesionisti;
- Traininguri specializate;
- Posibilitate de avansare.
CV-urile rog sa fie expediate pe e-mail: sales@szm.md.
Candidatii selectati, vor fi invitati la convorbire.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
1 octombrie 2014
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut