Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Asistenta directorului general
IMC Market
19 octombrie 2011
Chișinău
ASISTENTA DIRECTOR GENERAL CU RESPONSABILITATI HR
Responsabilităţi:
- Recepţionarea rapoartelor cu privire la îndeplinirea deciziilor Administraţiei companiei;
- Asistarea Directorului General în activitatea sa zilnică;
- Recepţionarea şi readresarea apelurilor telefonice;
- Primirea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei în interiorul organizaţiei;
- Ridicarea şi expedierea corespondenţei la destinatari;
- Elaborarea proceselor verbale ale şedinţelor Administraţiei Companiei şi aducerea la cunoştinţă a persoanelor responsabile cu privire la deciziile administraţiei şi termenele de îndeplinire ale acestora;
- Monitorizarea posturilor vacante din cadrul fiecărui departament;
- Selectarea cv-urilor în concordanţă cu cerinţele din fişele de post;
- Intervievarea şi testarea candidaţilor selectaţi;
- Lucrul cu documentaţia corporativă;
- Dezvoltarea şi îmbunătăţirea permanenta a procesului de recrutare şi dezvoltare a personalului;
- Organizarea şi monitorizarea acţiunilor de stimulare şi motivare a personalului;
- Asigurarea legalităţii acţiunilor în domeniul RU.
Cerinţe faţă de candidaţi:
- Experienţă la un post similar, min. 1 an;
- Studii superioare (economie / psihologie);
- Vârsta minimă – 23 ani;
- Cunoaşterea la perfecţie a limbilor: română, engleză şi rusă;
- Cunoştinţe avansate de operare PC;
- Abilităţi de organizare;
- Spirit creativ;
- Abilităţi de analiză;
- Cunoştinţe de gestiune.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică hr@imc.md cu indicarea poziţiei la care aplică.
Responsabilităţi:
- Recepţionarea rapoartelor cu privire la îndeplinirea deciziilor Administraţiei companiei;
- Asistarea Directorului General în activitatea sa zilnică;
- Recepţionarea şi readresarea apelurilor telefonice;
- Primirea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei în interiorul organizaţiei;
- Ridicarea şi expedierea corespondenţei la destinatari;
- Elaborarea proceselor verbale ale şedinţelor Administraţiei Companiei şi aducerea la cunoştinţă a persoanelor responsabile cu privire la deciziile administraţiei şi termenele de îndeplinire ale acestora;
- Monitorizarea posturilor vacante din cadrul fiecărui departament;
- Selectarea cv-urilor în concordanţă cu cerinţele din fişele de post;
- Intervievarea şi testarea candidaţilor selectaţi;
- Lucrul cu documentaţia corporativă;
- Dezvoltarea şi îmbunătăţirea permanenta a procesului de recrutare şi dezvoltare a personalului;
- Organizarea şi monitorizarea acţiunilor de stimulare şi motivare a personalului;
- Asigurarea legalităţii acţiunilor în domeniul RU.
Cerinţe faţă de candidaţi:
- Experienţă la un post similar, min. 1 an;
- Studii superioare (economie / psihologie);
- Vârsta minimă – 23 ani;
- Cunoaşterea la perfecţie a limbilor: română, engleză şi rusă;
- Cunoştinţe avansate de operare PC;
- Abilităţi de organizare;
- Spirit creativ;
- Abilităţi de analiză;
- Cunoştinţe de gestiune.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică hr@imc.md cu indicarea poziţiei la care aplică.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
19 octombrie 2011
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.