Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Asistent(ă) director
GEOPILE
28 aprilie 2023
Chișinău
Cu experiență
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Asistent Director
Obligațiuni si responsabilițăți esențiale:
Primirea, procesarea ș repartizarea informației (apeluri telefonice, scrisori, etc.).
Urmărește agenda directorului. Stabilește împreună cu directorul programul zilnic al activităților care îi revin. Notează programările întîlnirilor directorului și urmărește îndeplinirea lor.
Convoacă participanții la ședințele companiei.
Asistă directorul la ședințele de lucru și întîlniri de afaceri.
Redactează ordinea de zi și întocmește procesul-verbal.
Ține legătura permanentă între director și sefii de secții; urmărește îndeplinirea, executarea calitativ și la timp a sarcinilor analizate și discutate la ședințe.
Gestionează documentele de interes general al companiei.
Cerințe:
Studii superioare.
Competenţa de lucru cu PC – nivel avansat.
Cunoștințe bune de limbă română, rusă, engleză (constituie avantaj).
Persoană responsabilă, punctuală, organizată.
Comportament adecvat (limbaj, vestimentaţie, reguli de politeţe).
Ce oferim:
Salariu foarte performant
Program de lucru: luni - vineri de la 9:00 la 18:00
Angajare oficială
Birou confortabil in centrul orasului
Mediu de lucru tânăr și competitiv, atmosferă prietenoasă într-o companie în dezvoltare dinamică
Obligațiuni si responsabilițăți esențiale:
Primirea, procesarea ș repartizarea informației (apeluri telefonice, scrisori, etc.).
Urmărește agenda directorului. Stabilește împreună cu directorul programul zilnic al activităților care îi revin. Notează programările întîlnirilor directorului și urmărește îndeplinirea lor.
Convoacă participanții la ședințele companiei.
Asistă directorul la ședințele de lucru și întîlniri de afaceri.
Redactează ordinea de zi și întocmește procesul-verbal.
Ține legătura permanentă între director și sefii de secții; urmărește îndeplinirea, executarea calitativ și la timp a sarcinilor analizate și discutate la ședințe.
Gestionează documentele de interes general al companiei.
Cerințe:
Studii superioare.
Competenţa de lucru cu PC – nivel avansat.
Cunoștințe bune de limbă română, rusă, engleză (constituie avantaj).
Persoană responsabilă, punctuală, organizată.
Comportament adecvat (limbaj, vestimentaţie, reguli de politeţe).
Ce oferim:
Salariu foarte performant
Program de lucru: luni - vineri de la 9:00 la 18:00
Angajare oficială
Birou confortabil in centrul orasului
Mediu de lucru tânăr și competitiv, atmosferă prietenoasă într-o companie în dezvoltare dinamică
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
28 aprilie 2023
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut