Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
ASISTENTA DIRECTOR GENERAL
Grupul IMC
7 decembrie 2010
Chișinău
Grupul IMC, care activează cu succes pe piaţa Republicii Moldova în domeniile alimentaţiei publice, comerţului cu amănuntul, prestării serviciilor de consultanţă angajează:
ASISTENTA DIRECTOR GENERAL
Responsabilităţi:
- Recepţionarea rapoartelor cu privire la îndeplinirea deciziilor Administraţiei companiei;
- Asistarea Directorului General în activitatea sa zilnică;
- Asigurarea protocolului în cadrul companiei;
- Recepţionarea şi readresarea apelurilor telefonice;
- Primirea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei în interiorul organizaţiei;
- Ridicarea şi expedierea corespondenţei la destinatari;
- Înregistrarea hotărârilor şi deciziilor luate de conducere, aplicarea ştampilei şi repartizarea acestora;
- Păstrarea şi operarea în registrul de evidenţă a dispoziţiilor conducerii;
- Elaborarea proceselor verbale ale şedinţelor Administraţiei Companiei şi aducerea la cunoştinţă a persoanelor responsabile cu privire la deciziile administraţiei şi termenele de îndeplinire ale acestora;
Cerinţe faţă de candidaţi:
- Studii superioare (avantaj economice);
- Responsabilitate;
- Experienţă la un post similar, min. 2 ani;
- Vârsta minimă – 25 ani;
- Cunoaşterea la perfecţie a limbilor: română, engleză şi rusă;
- Cunoştinţe avansate de operare PC: Word, Excel, Internet;
- Cunoştinţe de gestiune şi organizare;
- Receptivitate la informaţii;
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică hr@imc.md cu indicarea poziţiei la care aplică.
ASISTENTA DIRECTOR GENERAL
Responsabilităţi:
- Recepţionarea rapoartelor cu privire la îndeplinirea deciziilor Administraţiei companiei;
- Asistarea Directorului General în activitatea sa zilnică;
- Asigurarea protocolului în cadrul companiei;
- Recepţionarea şi readresarea apelurilor telefonice;
- Primirea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei în interiorul organizaţiei;
- Ridicarea şi expedierea corespondenţei la destinatari;
- Înregistrarea hotărârilor şi deciziilor luate de conducere, aplicarea ştampilei şi repartizarea acestora;
- Păstrarea şi operarea în registrul de evidenţă a dispoziţiilor conducerii;
- Elaborarea proceselor verbale ale şedinţelor Administraţiei Companiei şi aducerea la cunoştinţă a persoanelor responsabile cu privire la deciziile administraţiei şi termenele de îndeplinire ale acestora;
Cerinţe faţă de candidaţi:
- Studii superioare (avantaj economice);
- Responsabilitate;
- Experienţă la un post similar, min. 2 ani;
- Vârsta minimă – 25 ani;
- Cunoaşterea la perfecţie a limbilor: română, engleză şi rusă;
- Cunoştinţe avansate de operare PC: Word, Excel, Internet;
- Cunoştinţe de gestiune şi organizare;
- Receptivitate la informaţii;
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică hr@imc.md cu indicarea poziţiei la care aplică.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
7 decembrie 2010
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut