Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Asistent(a) departament calitate
GRUP PENTALOG

6 martie 2012

Chișinău
Contextul jobului:
Pentru a mentine standardele serviciilor pe care le propunem catre clientii nostrii, cautam in prezent echipei noastre o noua persoana care va avea ca misiune sa sustina Departamentul de Calitate Pentalog in dezvoltarea, implementarea si imbunatatirea continua a proceselor din cadrul companiei, in special pe proiectele client, respectand organizarea si strategia definite.
Asistentul(a) are misiunea de ajuta Directorul Departamentului de Calitate, in: controlul punerii in aplicare a politicii in domeniul calitatii la toate nivelurile companiei, masurarea eficientei proceselor si a realizarii obiectivelor, ameliorarea sistemului de referinta (proceduri, descrierea functiilor, modele de documente, obiective), partajul de cunostinte, imbunatatirea satisfactiei clientilor si colaboratorilor si comunicare referitoare la politica de calitate.
Descrierea postului :
- Dezvoltarea, implementarea si imbunatatirea continua a proceselor in cadrul companiei;
- Actualizarea permanenta a sistemului de referinta;
- Contribuie la pregatirea documentelor specifice, indicatorilor de performanta destinate Directiunii si altor interlocutori – gestioneaza relansarea interlocutorilor, colectarea si verificarea datelor;
- Monitorizeaza realizarea actiunilor de ameliorare, corective si preventive;
- Redacteaza documente specifice, sinteze, analize, statistici, informari, comunicari;
- Mentine si actualizeaza baza de date (clienti / proiecte / audituri / anchete de satisfactie);
- Gestioneaza trimiterea / primirea / difuzarea anchetelor de satisfactie;
- Verifica trimestrial documente legate de punerea in aplicare a procedurilor;
- Redacteaza si traduce documente specifice din si in limba franceza / engleza / romana;
- Comunica cu celelalte departamente din cadrul companiei, in concordanta cu procedurile si regulamentul intern, avand va scop oferirea unei asistente eficiente, profesionale, constanta calitativ si pro-client;
- Propune modificari si ofera solutii pentru imbunatatirea activitatii;
- Organizeaza/gestioneaza deplasarile, achizitiile si bugetul in cadrul departamentului;
- Intocmeste rapoarte zilnice.
Postul e localizat la agentia Pentalog din Chisinau / Brasov.
Cerinte :
- Cunostinte avansate de franceza si engleza;
- Cunostinte bune de MS Office, Open Office, Internet, Mantis, wikis;
- Excelente abilitati de comunicare, autonomie si capacitate de a invata;
- Persoana organizata, riguroasa, punctuala;
- Capabila sa prioritizeze sarcinile si sa respecte termenele-limita;
- Buna capacitate de sinteza;
- Buna receptivitate si reactivitate fata de nevoile companiei;
- Proactiva in gasirea de solutii si rezolvarea problemelor;
- Perseverenta, capacitatea de a convinge fara a constrange, diplomatie;
- Buna capacitate de comunicare si relationare.
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv, care include mai multe tipuri de prime;
- Traininguri profesionale, posibilitati de promovare si de dezvoltare a unui plan de cariera;
- Integrarea intr-un mediu de lucru dinamic, multicultural;
- Asigurare de sanatate.

Asteptam CV-ul Dvs. la jobs.md@pentalog.fr , cu indicarea site-ului unde ati gasit anuntul si postul urmarit.
+373 22 59 28 61
www.pentalog.md
jobs.md@pentalog.fr
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
6 martie 2012
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut