Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
                            
                    Asistent serviciul clienti
                                                                
                                                                            HR-Consulting (www.search4staff.com)
                                                                        
                            19 martie 2014
                            Chișinău
                        
                    Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatilor pentru postul vacant de:
Asistent Serviciul Clienti
Compania:
Operator de telefonie mobila GSM, unul din liderii pe piata din Moldova.
Responsabilitati:
• Preluarea apelurilor telefonice din partea clientilor
• Furnizarea informatiilor despre serviciile si produsele companiei
• Solutionarea solicitarilor transmise de catre clienti
• Colaborarea cu alte departamente in vederea realizarii in termeni optimi a cererilor clientului
Cerinte de baza:
• Studii superioare sau medii de specialitate
• Fluenta in limba romana si rusa
• Abilitati excelente de comunicare si gestionare a conflictelor
• Orientare catre client, rezistenta la stres
• Utilizator avansat al calculatorului
Oferta:
• Salariu fix + bonusuri in functie de performanta
• Intreg pachet social
• Perioada de training platita
• Perfectionare profesionala continua alaturi de o echipa de profesionisti
Cei interesati pot transmite CV-ul la urmatoare adresa de e-mail: NP20@SEARCH4STAFF.COM sau la numarul de FAX: 022 209 134
Telefon de contact: 022 876 557
In CV va rugam sa indicati codul postului vacant: ASC–1
Toate CV-urile primite vor fi analizate. Doar candidatii care intrunesc cerintele postului vor fi contactati in vederea unui interviu.
                            
        
    Asistent Serviciul Clienti
Compania:
Operator de telefonie mobila GSM, unul din liderii pe piata din Moldova.
Responsabilitati:
• Preluarea apelurilor telefonice din partea clientilor
• Furnizarea informatiilor despre serviciile si produsele companiei
• Solutionarea solicitarilor transmise de catre clienti
• Colaborarea cu alte departamente in vederea realizarii in termeni optimi a cererilor clientului
Cerinte de baza:
• Studii superioare sau medii de specialitate
• Fluenta in limba romana si rusa
• Abilitati excelente de comunicare si gestionare a conflictelor
• Orientare catre client, rezistenta la stres
• Utilizator avansat al calculatorului
Oferta:
• Salariu fix + bonusuri in functie de performanta
• Intreg pachet social
• Perioada de training platita
• Perfectionare profesionala continua alaturi de o echipa de profesionisti
Cei interesati pot transmite CV-ul la urmatoare adresa de e-mail: NP20@SEARCH4STAFF.COM sau la numarul de FAX: 022 209 134
Telefon de contact: 022 876 557
In CV va rugam sa indicati codul postului vacant: ASC–1
Toate CV-urile primite vor fi analizate. Doar candidatii care intrunesc cerintele postului vor fi contactati in vederea unui interviu.
Adresa:
                        
                            Chișinău
                            
                            
                        
                    Data actualizării:
                19 martie 2014
            
                Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
                            
                    Aplicat!
                    
                Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.