Asistent manager

”TMG CONSULTANCY” SRL
Oraș: Chișinău
Studii: Superioare
Experiența de munca: Orice
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Full-time
Cerințe de eligibilitate ale candidatului:

- Cunoașterea obligatorie a limbilor: engleză, rusă și română;
- Cunoștințe bune de operare PC (MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook) și de utilizare a tehnicii de birou;
- Persoană energică, mobilă,comunicabilă, organizată, conștiincioasă şi amabilă,ușor adaptabilă, capabilă de a opera cu volum mare de informație;
- Capacitate de încadrare în termeni;
- Comportament adecvat (limbaj verbal și scris, vestimentație, reguli de politețe).

Atribuții principale:
- organizarea orarului de activitate a Managerului;
- coordonarea și organizarea lucrului directorului si a personalului companiei, ducerea evidenței lucrului executat de toți angajați;
-menținerea contactului cu clienții companiei, coordonarea convorbirilor, consultațiilor, întrevederilor;
- identificarea, acumularea, analiza, sistematizarea și prezentarea informației necesare;
- aprovizionarea oficiului cu bunuri de consum necesare;
- coordonarea serviciilor de întreținere a tehnicii de birou, soft-ware instalat, etc;
- administrarea AmoCRM, paginii Facebook a companiei, site-ului;
- lucru de birou cu posibile deplasări în raza mun. Chișinău.

Persoanele interesate sunt invitate sa trimita un CV cu Indicarea salariului solicitat pe onorislegis@gmail.com

Candidaţii selectaţi vor fi chemaţi la interviu.
Telefon:
069911997
Persoana de contact:
Maria
E-mail:
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide