Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Asistent manager
Oxia International
1 martie 2019
Chișinău
Atributiile generale pentru postul de asistent manager:
- asigura legatura dintre persoana cu functie de conducere si persoane din cadrul organizatiei sau din afara acesteia;
- se ocupa de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte si cereri sosite pe numele persoanei cu functie de conducere;
- se ocupa de corespondenta (email, fax, posta ) persoanei cu functie de conducere si redacteaza raspunsuri la aceasta (în masura în care este abilitata sa faca acest lucru);
- stabileste agenda de întâlniri zilnice ale managerului pe baza programului acestuia si în limita timpului disponibil;
- se ocupa de agenda de calatorie (bilete de avion, cazare la hotel, etc.);
- întâmpina (si conduce) persoanele pe care managerul urmeaza sa le întâlneasca;
- organizeaza si coordoneaza întâlniri si conferinte;
- concepe si redacteaza documente, prezentari si rapoarte;
- poate reprezenta managerul la întâlniri atunci când acesta nu este prezent;
- primeste înregistreaza, scaneaza documente contabile si le distribuie conform procedurilor interne;
- pastreaza confidentialitatea tuturor datelor la care are acces;
- preluarea atributiilor managerului in lipsa acestuia;
- disponibilitate 24/7/365 pentru sarcinile atribuite de manager;
- disponibilitatea de a calatori ( in special in Spania, Grecia, Romania, Franta si UK );
- cunostinte obligatorii de limba romana, rusa si engleza la nivel avansat atat scris cat si vorbit. Limba spaniola, germana sau franceza prezinta avantaj;
- vechime pe un post similar prezinta avantaje dar nu este obligatorie;
Datorita sarcinilor destul de complexe ce necesita capacitate de analiza, pentru ocuparea postului de asistent manager sunt necesare studii superioare.
Competentele si deprinderile solicitate pentru postul de asistent manager sunt urmatoarele :
- seriozitate si responsabilitate;
- integritate morala;
- abilitati si experienta organizatorica;
- capacitate de planificare si prioritizare;
- atentie distributiva;
- abilitati dezvoltate de comunicare si de a dezvolta relatii interpersonale (în limba materna precum si într-o limba de circulatie internationala);
- motivare si eficienta;
- capacitate de luare a deciziilor;
- cunoasterea unei suite software de genul Microsoft Office;
- aspect placut;
- asigura legatura dintre persoana cu functie de conducere si persoane din cadrul organizatiei sau din afara acesteia;
- se ocupa de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte si cereri sosite pe numele persoanei cu functie de conducere;
- se ocupa de corespondenta (email, fax, posta ) persoanei cu functie de conducere si redacteaza raspunsuri la aceasta (în masura în care este abilitata sa faca acest lucru);
- stabileste agenda de întâlniri zilnice ale managerului pe baza programului acestuia si în limita timpului disponibil;
- se ocupa de agenda de calatorie (bilete de avion, cazare la hotel, etc.);
- întâmpina (si conduce) persoanele pe care managerul urmeaza sa le întâlneasca;
- organizeaza si coordoneaza întâlniri si conferinte;
- concepe si redacteaza documente, prezentari si rapoarte;
- poate reprezenta managerul la întâlniri atunci când acesta nu este prezent;
- primeste înregistreaza, scaneaza documente contabile si le distribuie conform procedurilor interne;
- pastreaza confidentialitatea tuturor datelor la care are acces;
- preluarea atributiilor managerului in lipsa acestuia;
- disponibilitate 24/7/365 pentru sarcinile atribuite de manager;
- disponibilitatea de a calatori ( in special in Spania, Grecia, Romania, Franta si UK );
- cunostinte obligatorii de limba romana, rusa si engleza la nivel avansat atat scris cat si vorbit. Limba spaniola, germana sau franceza prezinta avantaj;
- vechime pe un post similar prezinta avantaje dar nu este obligatorie;
Datorita sarcinilor destul de complexe ce necesita capacitate de analiza, pentru ocuparea postului de asistent manager sunt necesare studii superioare.
Competentele si deprinderile solicitate pentru postul de asistent manager sunt urmatoarele :
- seriozitate si responsabilitate;
- integritate morala;
- abilitati si experienta organizatorica;
- capacitate de planificare si prioritizare;
- atentie distributiva;
- abilitati dezvoltate de comunicare si de a dezvolta relatii interpersonale (în limba materna precum si într-o limba de circulatie internationala);
- motivare si eficienta;
- capacitate de luare a deciziilor;
- cunoasterea unei suite software de genul Microsoft Office;
- aspect placut;
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
1 martie 2019
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut