Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Asistent manager
Table.md
22 februarie 2019
Chișinău
Cerințe de bază
Limba română și rusă; scris și vorbit fluent;
Cunoștințe bune de opera a PC (pachetul Microsoft Office), cunoașterea programelor de editare foto-video va prezenta un avantaj (Corel Draw, Photoshop, etc.);
Deținerea permisului de conducere pentru categoria B;
Flexibil, cumunicativ, responsabil, punctual, atent, creativ, sociabil;
Abilități de organizare și planificare;
Capacitatea de a învăța;
Capacitatea de lucru în echipă;
Abilitatea de a comunica constructiv și cu capacitate de convingere;
Multitasking;
Abilitatea de nogociere;
Experiență de lucru în domeniul vânzărilor va constitui un avantaj.
Responsabilități
Recepționarea/efectuare apelurilor;
Consultarea clienților (oferirea informației despre produse);
Preluarea comenzilor;
Evidența stocurilor;
Formarea și trimiterea Conturilor spre plată/Facturilor/Ofertelor;
Gestionarea și actualizarea bazei de date clienți.
Ce oferim
Experiență într-o echipă tânără, prietenoasă și ambițioasă;
Oportunitate de creștere pe scara profesională;
Program fix;
Angajare oficială;
Salariu plătit la timp;
Masa de prânz asigurată.
Salariul se discută la interviu.
Vă rugăm să expediați CV-ul dumneavoastră cu fotografie la email-ul: info@table.md
Tel. (+373) 60 733 000, Natalia
Limba română și rusă; scris și vorbit fluent;
Cunoștințe bune de opera a PC (pachetul Microsoft Office), cunoașterea programelor de editare foto-video va prezenta un avantaj (Corel Draw, Photoshop, etc.);
Deținerea permisului de conducere pentru categoria B;
Flexibil, cumunicativ, responsabil, punctual, atent, creativ, sociabil;
Abilități de organizare și planificare;
Capacitatea de a învăța;
Capacitatea de lucru în echipă;
Abilitatea de a comunica constructiv și cu capacitate de convingere;
Multitasking;
Abilitatea de nogociere;
Experiență de lucru în domeniul vânzărilor va constitui un avantaj.
Responsabilități
Recepționarea/efectuare apelurilor;
Consultarea clienților (oferirea informației despre produse);
Preluarea comenzilor;
Evidența stocurilor;
Formarea și trimiterea Conturilor spre plată/Facturilor/Ofertelor;
Gestionarea și actualizarea bazei de date clienți.
Ce oferim
Experiență într-o echipă tânără, prietenoasă și ambițioasă;
Oportunitate de creștere pe scara profesională;
Program fix;
Angajare oficială;
Salariu plătit la timp;
Masa de prânz asigurată.
Salariul se discută la interviu.
Vă rugăm să expediați CV-ul dumneavoastră cu fotografie la email-ul: info@table.md
Tel. (+373) 60 733 000, Natalia
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
22 februarie 2019
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut