Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
                            
                    Asistent manager
                                                                
                                                                            ICS
                                                                        
                            10 decembrie 2012
                            Chișinău
                        
                    Asistent Manager
Companie anunta un loc vacant
pentru pozitia de Asistent Manager:
Cerinte fata de candidate:
- Studii superioare de preferinta pedagogice + experienta in predarea limbii engleze;
- Cunoasterea limbilor: romana, engleza si rusa;
- Persoana responsabila, comunicabila, punctuala;
- Cunoasterea PC la nivel utilizator;
- Abilitati de prezentare si comunicare;
- Capacitate de organizare a timpului si sarcinilor cu respectarea termenelor limita;
- Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
- Spirit de lucru in echipa;
Descrierea postului:
- Preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- Primire, directionare si gestionare corespondentei on-line
- Redactarea corespondentei de afaceri, necesara desfasurarii activitatii zilnice
- Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- Evidenta contractelor de vinzare-cumparare
- Indeplinirea altor sarcini conexe
Experienta in domeniu – avantaj
Procesul de selectare se va face in baza CV-urilor ce corespund cerintelor mentionate mai sus, CV-urile in limba romana, cu poza (CV fara poza nu se examineaza) le asteptam pe adresa de e-mail: recrutari2011@gmail.com
Persoanele selectate vor fi contactate.
                            
        
    Companie anunta un loc vacant
pentru pozitia de Asistent Manager:
Cerinte fata de candidate:
- Studii superioare de preferinta pedagogice + experienta in predarea limbii engleze;
- Cunoasterea limbilor: romana, engleza si rusa;
- Persoana responsabila, comunicabila, punctuala;
- Cunoasterea PC la nivel utilizator;
- Abilitati de prezentare si comunicare;
- Capacitate de organizare a timpului si sarcinilor cu respectarea termenelor limita;
- Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
- Spirit de lucru in echipa;
Descrierea postului:
- Preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- Primire, directionare si gestionare corespondentei on-line
- Redactarea corespondentei de afaceri, necesara desfasurarii activitatii zilnice
- Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- Evidenta contractelor de vinzare-cumparare
- Indeplinirea altor sarcini conexe
Experienta in domeniu – avantaj
Procesul de selectare se va face in baza CV-urilor ce corespund cerintelor mentionate mai sus, CV-urile in limba romana, cu poza (CV fara poza nu se examineaza) le asteptam pe adresa de e-mail: recrutari2011@gmail.com
Persoanele selectate vor fi contactate.
Adresa:
                        
                            Chișinău
                            
                            
                        
                    Data actualizării:
                10 decembrie 2012
            
                Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
                            
                    Aplicat!
                    
                Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.