Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Asistent manager
ICS INDUSTRIAL ACCESS SRL
8 februarie 2016
Chișinău
Companie cu Capital Strain angajeaza Asistent Manager.
Principalele sarcini:
- Efectuarea activităților administrative (apeluri, fax, scan și verificarea e-mail-urilor, corespondentei);
- Scrierea / traducerea / taparea documentelor oficiale (corespondență, propuneri, memorandumuri, cereri, oferte, contracte);
- Prelucrarea, redactarea, verificarea și finalizarea documentelor în termenele stabilite;
- Organizarea, clasarea si arhivarea documentelor;
- Primirea, transmiterea si înregistrarea corespondentei de intrare si de ieșire;
- Mentenanța activelor companiei;
- Coordonarea relaţiei cu furnizorii de consumabile, birotică, presă, servicii, întreţinere;
- Elaborarea rapoartelor lunare;
- Efectuarea altor sarcini administrative;
Principalele Cerințe:
- Studii superioare finisate;
- Experiența pe un post similar – minim 1 an;
- Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză scris/vorbit;
- Competență şi aptitudini de utilizare PC( Excel, Word, Power Point, etc.);
- Abilități interpersonale bune;
- Aptitudini organizatorice excelente;
- Cunostinte corespondenta de afaceri.
Profilul General:
- Abilitați de operare cu sarcini multiple;
- Profil dinamic cu inițiativă;
- Precizie, atenție și diligență;
- Persoana organizata, motivata si serioasa, comunicativa, cu spirit de echipa, disciplinata;
- Orientata catre obtinerea de rezultate, cu initiativa si responsabila.
Oficiul nostru se afla in Mun. Chisinau, s. Stauceni, str. Alexei Mateevici 83A (langa MEGA Alina Cosmetics).
Daca te potrivesti cu descrierea de mai sus, trimite-ne CV-ul tau la adresa: office@industrialaccess.md
Principalele sarcini:
- Efectuarea activităților administrative (apeluri, fax, scan și verificarea e-mail-urilor, corespondentei);
- Scrierea / traducerea / taparea documentelor oficiale (corespondență, propuneri, memorandumuri, cereri, oferte, contracte);
- Prelucrarea, redactarea, verificarea și finalizarea documentelor în termenele stabilite;
- Organizarea, clasarea si arhivarea documentelor;
- Primirea, transmiterea si înregistrarea corespondentei de intrare si de ieșire;
- Mentenanța activelor companiei;
- Coordonarea relaţiei cu furnizorii de consumabile, birotică, presă, servicii, întreţinere;
- Elaborarea rapoartelor lunare;
- Efectuarea altor sarcini administrative;
Principalele Cerințe:
- Studii superioare finisate;
- Experiența pe un post similar – minim 1 an;
- Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză scris/vorbit;
- Competență şi aptitudini de utilizare PC( Excel, Word, Power Point, etc.);
- Abilități interpersonale bune;
- Aptitudini organizatorice excelente;
- Cunostinte corespondenta de afaceri.
Profilul General:
- Abilitați de operare cu sarcini multiple;
- Profil dinamic cu inițiativă;
- Precizie, atenție și diligență;
- Persoana organizata, motivata si serioasa, comunicativa, cu spirit de echipa, disciplinata;
- Orientata catre obtinerea de rezultate, cu initiativa si responsabila.
Oficiul nostru se afla in Mun. Chisinau, s. Stauceni, str. Alexei Mateevici 83A (langa MEGA Alina Cosmetics).
Daca te potrivesti cu descrierea de mai sus, trimite-ne CV-ul tau la adresa: office@industrialaccess.md
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
8 februarie 2016
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut