Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Asistent manager vinzari echipament medical
14 septembrie 2016
Chișinău
Asistent manager vînzări echipament medical
Sfera de activitate a companiei – comercializarea utilajelor si a solutiilor medicale
Obligațiile postului:
1. Îndeplinește partea administrativă a activității Managerului de Vînzări Echipament Medical;
2. Menține legătura cu producătorii, indeplinind în această privință indicațiile Managerului de Vînzări Echipament Medical;
3. Efectuiază mentenanța contractelor existente;
4. Pregătește la indicația superiorului întreg pachetul de acte: ofertele comerciale, previziunile, rapoartele de vînzări efectuate, etc.
Cerințele fată de candidati:
1. Studii superioare finalizate sau în curs de obținere;
2. Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat este obligatorie;
3. Abilitati excelente de comunicare, relationare;
4. Abilităti bine dezvoltate de organizare si planificare;
5. Cunoașterea foarte bună a programelor de operare a PC.
Compania ofera:
1. Angajare conform legislatiei in vigoare a Republicii Moldova;
2. Pachet social complet;
3. Remunerare financiara motivantă;
4. Training la locul de munca;
5. Este posibilă angajarea atît cu program deplin (full-time) cît și cu program redus (parte-time).
Candidatii care corespund cerintelor postului sînt rugați să expedieze CV-ul cu indicarea postului în titlul scrisorii la adresa electronica: resurse.um@gmail.com
Sfera de activitate a companiei – comercializarea utilajelor si a solutiilor medicale
Obligațiile postului:
1. Îndeplinește partea administrativă a activității Managerului de Vînzări Echipament Medical;
2. Menține legătura cu producătorii, indeplinind în această privință indicațiile Managerului de Vînzări Echipament Medical;
3. Efectuiază mentenanța contractelor existente;
4. Pregătește la indicația superiorului întreg pachetul de acte: ofertele comerciale, previziunile, rapoartele de vînzări efectuate, etc.
Cerințele fată de candidati:
1. Studii superioare finalizate sau în curs de obținere;
2. Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat este obligatorie;
3. Abilitati excelente de comunicare, relationare;
4. Abilităti bine dezvoltate de organizare si planificare;
5. Cunoașterea foarte bună a programelor de operare a PC.
Compania ofera:
1. Angajare conform legislatiei in vigoare a Republicii Moldova;
2. Pachet social complet;
3. Remunerare financiara motivantă;
4. Training la locul de munca;
5. Este posibilă angajarea atît cu program deplin (full-time) cît și cu program redus (parte-time).
Candidatii care corespund cerintelor postului sînt rugați să expedieze CV-ul cu indicarea postului în titlul scrisorii la adresa electronica: resurse.um@gmail.com
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
14 septembrie 2016
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut