Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Asistent manager / secretara / office manager
Reprezentanta Permanenta Passavant Energy & Environment GmbH
25 februarie 2019
Chișinău
• Redacteaza diverse documente.
• Administreaza fisiere de arhivare.
• Raspunde la telefonul companiei si transfera apelul mai departe catre destinatari;
• Efectueaza rezervari de calatorie, hotel.
• Administreaza agenda managerului companiei si stabileste intalniri;
• Redacteaza minute ale intalnirilor, copiaza diverse documente atunci cand I se cere acest lucru;
• Proceseaza corespondenta primita, deschide plicurile si distribuie continutul catre departamentele vizate, daca acesta nu necesita atentia managerului sau;
• Pregateste diverse rapoarte sau analize de date pentru managerul companiei;
• Traduce texte;
• Pregateste diverse prezentari.
• Asigura continuitatea activitatii in cadrul companiei chiar si in lipsa managerului sau;
• Obtine semnatura managerului pe toate contractele, sub-contractele si documentele aferente;
• Indeplineste sarcini specifice postului, suplimentare la cererea managerului;
• Respecta toate cerintele legale in vigoare si contractuale referitoare la actvitatile de proiect si administrative.
Competente lingvistice:
Romana - avansat, Engleza - mediu/avansat,
Cunostinte avansate de operare PC – PowerPoint, Excel, Word si Outlook.
va rog sa trimiteti CV-ul la adresa de email iulia.dumitrescu@passavant-ee.com sau ma puteti contacta la tel: +40 787 826 085 (Ro)
• Administreaza fisiere de arhivare.
• Raspunde la telefonul companiei si transfera apelul mai departe catre destinatari;
• Efectueaza rezervari de calatorie, hotel.
• Administreaza agenda managerului companiei si stabileste intalniri;
• Redacteaza minute ale intalnirilor, copiaza diverse documente atunci cand I se cere acest lucru;
• Proceseaza corespondenta primita, deschide plicurile si distribuie continutul catre departamentele vizate, daca acesta nu necesita atentia managerului sau;
• Pregateste diverse rapoarte sau analize de date pentru managerul companiei;
• Traduce texte;
• Pregateste diverse prezentari.
• Asigura continuitatea activitatii in cadrul companiei chiar si in lipsa managerului sau;
• Obtine semnatura managerului pe toate contractele, sub-contractele si documentele aferente;
• Indeplineste sarcini specifice postului, suplimentare la cererea managerului;
• Respecta toate cerintele legale in vigoare si contractuale referitoare la actvitatile de proiect si administrative.
Competente lingvistice:
Romana - avansat, Engleza - mediu/avansat,
Cunostinte avansate de operare PC – PowerPoint, Excel, Word si Outlook.
va rog sa trimiteti CV-ul la adresa de email iulia.dumitrescu@passavant-ee.com sau ma puteti contacta la tel: +40 787 826 085 (Ro)
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
25 februarie 2019
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.