Asistent manager de vânzări
Newton House Gradina Botanică
14 septembrie 2025
Chișinău, Botanica
Posibil fără experiență
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Locație: Chișinău, Botanica
Tip job: Full-time
Suntem o companie de dezvoltare imobiliară de succes, implicată în proiecte inovative și în continuă expansiune. Căutăm o persoană dinamică, organizată, amabilă și comunicativă pentru a se alătura echipei noastre. Dacă îți place să interacționezi cu oamenii, te invităm să aplici pentru acest rol.
Responsabilități:
Întâmpinarea și deservirea clienților.
Oferirea de informații și ghidarea clienților către echipa de vânzări (la necesitate).
Întocmirea și semnarea contractelor de rezervare.
Preluarea și gestionarea programărilor clienților.
Oferirea de suport echipei de vânzări, prin prelucrarea informației din baza de date.
Administrarea și monitorizarea debitorilor.
Gestionarea oficiului prin îndeplinirea eficientă a sarcinilor administrative și logistice.
Alte sarcini specifice funcției, la solicitare.
Cerințe:
Experiență într-un rol similar reprezintă un avantaj.
Abilități excelente de comunicare, atât verbal cât și în scris.
Cunoașterea limbilor română și rusă (alte limbi vorbite reprezintă un avantaj).
Studii juridice sau contabile reprezintă un avantaj.
Abilitați de administrare, organizare și atenție la detalii.
Persoană energică, cu abilități sociale excelente, orientată spre soluționarea rapidă a situațiilor neprevăzute.
Abilități de utilizare a echipamentelor de birou și a sistemelor de gestionare a programărilor.
Ce oferim:
Instruire la locul de muncă.
Un mediu de lucru plăcut și profesional.
Pachet salarial motivant și posibilități de avansare.
Cum aplici?
Devină parte dintr-o echipă dedicată, trimite CV-ul la jurist@newton.md
Tip job: Full-time
Suntem o companie de dezvoltare imobiliară de succes, implicată în proiecte inovative și în continuă expansiune. Căutăm o persoană dinamică, organizată, amabilă și comunicativă pentru a se alătura echipei noastre. Dacă îți place să interacționezi cu oamenii, te invităm să aplici pentru acest rol.
Responsabilități:
Întâmpinarea și deservirea clienților.
Oferirea de informații și ghidarea clienților către echipa de vânzări (la necesitate).
Întocmirea și semnarea contractelor de rezervare.
Preluarea și gestionarea programărilor clienților.
Oferirea de suport echipei de vânzări, prin prelucrarea informației din baza de date.
Administrarea și monitorizarea debitorilor.
Gestionarea oficiului prin îndeplinirea eficientă a sarcinilor administrative și logistice.
Alte sarcini specifice funcției, la solicitare.
Cerințe:
Experiență într-un rol similar reprezintă un avantaj.
Abilități excelente de comunicare, atât verbal cât și în scris.
Cunoașterea limbilor română și rusă (alte limbi vorbite reprezintă un avantaj).
Studii juridice sau contabile reprezintă un avantaj.
Abilitați de administrare, organizare și atenție la detalii.
Persoană energică, cu abilități sociale excelente, orientată spre soluționarea rapidă a situațiilor neprevăzute.
Abilități de utilizare a echipamentelor de birou și a sistemelor de gestionare a programărilor.
Ce oferim:
Instruire la locul de muncă.
Un mediu de lucru plăcut și profesional.
Pachet salarial motivant și posibilități de avansare.
Cum aplici?
Devină parte dintr-o echipă dedicată, trimite CV-ul la jurist@newton.md
Adresa:
Chișinău, Botanica
Data actualizării:
14 septembrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.