Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Asistent director
AUTEHTON GRUP SRL
21 ianuarie 2015
Chișinău
Ești o persoană tânără, motivată şi orientată spre rezultat ?
Intelegență, Simțul estetic, Calități de organizator și spiritul de ordine, Calități de vorbire și de redactare, Tact și diplomație, Punctualitate, Independență, Bună dispoziție și Simțul umorului, Loialitatea,.....SINT CALITĂȚI ȘI APTITUDENI CARE TE CARACTERIZIAZA IN MARE PARTE?
Iti dorești sa reprezinți compania? Să devii un Asistent Director calificat? Sa devii un manager administrativ? Un administrator efecient a timpului? Te asiguram, ești la doar la un PAS !!!
VINO în echipa AUTEHTON GRUP SRL și vei găsi aici cel mai bun loc în care să atingi performanțe și să te dezvolți. Investim în pregătirea angajaților și construim relații pe termen lung. Ne dorim sa fim mai buni și știm ca de acest lucru depinde succesul întregii echipe.
NOI îți oferim un mediu în care prețuim LOIALITATEA , INIȚIATIVA și SPIRUTUL DE ECHIPA !!
Profilul candidatului ideal:
Cunoașterea limbii române cu tot ceea ce înseamna ea (ortografie, gramatică, vocabular);
Cunoașterea limbi române (nativ), rusă (foarte bine), engleza (foarte bine);
Cunoașterea lucrului pe calculator: Microsoft Office (Word, Excell, Power Point, Corel Draw)
Cunoașterea unor noțiuni de psihologie și comportament în relațiile cu publicul (asistentul trebuie sa fie un bun psiholog, reușind să descopere ce fel de om are în fată și ce poziție trebuie să adopte fată de comportamentul acestuia).
Cunoașterea unor principii de organizare și conducere (cunostinte de drept, marketing și achiziție, management, contabilitate, psihologie etc.) - constitue un avantaj ;
Cunoașterea lucrărilor de secretariat și corespondență;
Dorința de a se perfecționa continuu în domeniul de activitate al firmei prin studierea literaturii de specialitate și alte;
Disponibilitate de a merge în deplasări (pe teritoriul Republicii Moldova cît și peste hotarele acestia);
Sarcini de bază:
Stabilește împreună cu directorul companiei, agenda zilnică și asigură reprogramarea întalnirilor;
Prezintă zilnic corespondenta primită și transmite corespondența;
Asistă directorul la ședintele de lucru și întalnirile de afaceri;
Traduce, redactează documente la solicitarea directorului;
Asigură desfăsurarea în condiții corespunzătoare a ședințelor și întâlnirilor, primește și îndrumă vizitători;
Se ocupă de aranjarea călătoriilor, face rezervări (transport, cazare etc.);
Organizează activitățile administrative în spatial alocat;
Organizează activitați de protocol (evenimente, petreceri corporate, evenimente cu clienții).
La necesitate organizează și participă la procesul de achiziţionarea a bunurilor/mărfii necesare companiei și organizează logistica întregului proces de achiziţii în cadrul firmei;
Benificii:
O cariera alaturi de noi este mai mult decat o simpla slujba, iti oferim oportunitatea de a avea success într-o companie dinamică cu numeroase oportunități stimulante:
Dezvotlare profesională (training, seminare, instruiri, schimb de experiență), dobândirea de noi aptitudini și un nivel crescut de pregătire;
Birou confortabil cu o ambianță prietenoasa;
Muncă dinamica ce te scoate din rutina din birou;
Mediu de lucru plăcut, modern, care încurajează creativitatea;
Salariul motivant și bunus pentru performanțe;
Cum aplic?
Candidații interesaţi să aplice pentru această poziţie, vor transmite un e-mail la adresa : director@autehton.md
Ca ataşament, un Curriculum vitaecu fotografie, recent care să susţină candidatura pentru acest post (includeţi doar experienţa relevantă) și specificați obligatoriu în subiectul scrisorii funcția solicitată;
Contacte:
Gsm: +373 69152164 / +373 69268211
Site: www.autehton.md
Intelegență, Simțul estetic, Calități de organizator și spiritul de ordine, Calități de vorbire și de redactare, Tact și diplomație, Punctualitate, Independență, Bună dispoziție și Simțul umorului, Loialitatea,.....SINT CALITĂȚI ȘI APTITUDENI CARE TE CARACTERIZIAZA IN MARE PARTE?
Iti dorești sa reprezinți compania? Să devii un Asistent Director calificat? Sa devii un manager administrativ? Un administrator efecient a timpului? Te asiguram, ești la doar la un PAS !!!
VINO în echipa AUTEHTON GRUP SRL și vei găsi aici cel mai bun loc în care să atingi performanțe și să te dezvolți. Investim în pregătirea angajaților și construim relații pe termen lung. Ne dorim sa fim mai buni și știm ca de acest lucru depinde succesul întregii echipe.
NOI îți oferim un mediu în care prețuim LOIALITATEA , INIȚIATIVA și SPIRUTUL DE ECHIPA !!
Profilul candidatului ideal:
Cunoașterea limbii române cu tot ceea ce înseamna ea (ortografie, gramatică, vocabular);
Cunoașterea limbi române (nativ), rusă (foarte bine), engleza (foarte bine);
Cunoașterea lucrului pe calculator: Microsoft Office (Word, Excell, Power Point, Corel Draw)
Cunoașterea unor noțiuni de psihologie și comportament în relațiile cu publicul (asistentul trebuie sa fie un bun psiholog, reușind să descopere ce fel de om are în fată și ce poziție trebuie să adopte fată de comportamentul acestuia).
Cunoașterea unor principii de organizare și conducere (cunostinte de drept, marketing și achiziție, management, contabilitate, psihologie etc.) - constitue un avantaj ;
Cunoașterea lucrărilor de secretariat și corespondență;
Dorința de a se perfecționa continuu în domeniul de activitate al firmei prin studierea literaturii de specialitate și alte;
Disponibilitate de a merge în deplasări (pe teritoriul Republicii Moldova cît și peste hotarele acestia);
Sarcini de bază:
Stabilește împreună cu directorul companiei, agenda zilnică și asigură reprogramarea întalnirilor;
Prezintă zilnic corespondenta primită și transmite corespondența;
Asistă directorul la ședintele de lucru și întalnirile de afaceri;
Traduce, redactează documente la solicitarea directorului;
Asigură desfăsurarea în condiții corespunzătoare a ședințelor și întâlnirilor, primește și îndrumă vizitători;
Se ocupă de aranjarea călătoriilor, face rezervări (transport, cazare etc.);
Organizează activitățile administrative în spatial alocat;
Organizează activitați de protocol (evenimente, petreceri corporate, evenimente cu clienții).
La necesitate organizează și participă la procesul de achiziţionarea a bunurilor/mărfii necesare companiei și organizează logistica întregului proces de achiziţii în cadrul firmei;
Benificii:
O cariera alaturi de noi este mai mult decat o simpla slujba, iti oferim oportunitatea de a avea success într-o companie dinamică cu numeroase oportunități stimulante:
Dezvotlare profesională (training, seminare, instruiri, schimb de experiență), dobândirea de noi aptitudini și un nivel crescut de pregătire;
Birou confortabil cu o ambianță prietenoasa;
Muncă dinamica ce te scoate din rutina din birou;
Mediu de lucru plăcut, modern, care încurajează creativitatea;
Salariul motivant și bunus pentru performanțe;
Cum aplic?
Candidații interesaţi să aplice pentru această poziţie, vor transmite un e-mail la adresa : director@autehton.md
Ca ataşament, un Curriculum vitaecu fotografie, recent care să susţină candidatura pentru acest post (includeţi doar experienţa relevantă) și specificați obligatoriu în subiectul scrisorii funcția solicitată;
Contacte:
Gsm: +373 69152164 / +373 69268211
Site: www.autehton.md
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
21 ianuarie 2015
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.