Asistent director
10 000 – 12 000 lei pe lună, net
SC POLISERV GRUP SRL
4 septembrie 2025
Chișinău, Rîșcani
Posibil fără experiență
Flexibil
Superioare
Hibrid (Oficiu/Acasă)
Descriere
Asistent Director - se identifică cu persoanele inteligente, care prind informația din mers, cunosc și pot să o aplice/ structureze și să înțeleagă cum trebuie să fie ceea ce nu există, dezvoltatori și creativi care să contribuie la dezvoltarea afacerii și creșterea profitului.
Abilități
Flexibilitate și dorință de a învăța lucruri noiCapacitatea de a găsi soluții și de a se adapta rapid la cerințele postuluiSpirit AnaliticLucru cu PCCunoștințe tehnice, inginereștiSîrguincios
Responsabilități
- Întocmirea și completarea actelor (conturi de plată, contracte, Facturi Fiscale, etc.)
- Comunicare productivă cu colegii, optimizarea proceselor, controlul îndeplinirii
- Planificare și menținere, completare CashFlow
- Implicarea activă în identificarea lucrări / proiecte în domeniul de activitate al companiei pe diverse plaftorme de achiziții publice și private
- Formarea și depunerea setului de acte pentru participarea la achiziții de bunuri și lucrări
- Calcul costuri de achiziție și negocieri cu Furnizorii în vederea obținerii celor mai bune condiții comerciale (termen de plată, reducere, livrare, etc.)
Cerințe
- Onestitate și corectitudine în activitatea zilnică
- Sârguință și atenție la detalii
- Deschidere și adaptabilitate la situații noi
- Capacitate de învățare rapidă și dorință de dezvoltare profesională
- Abilități excelente de organizare și planificare.
Condiții de lucru
- Dispnibil lucru în oficiu;
- Disponibilitate lucru la distanță.
Beneficii
- Salariu motivant, în funcție de performanțe + bonusuri (de la 500 Eur în sus)
- Oportunități de dezvoltare profesională și traininguri
- Mediu de lucru profesionist și prietenos.
Asistent Director - se identifică cu persoanele inteligente, care prind informația din mers, cunosc și pot să o aplice/ structureze și să înțeleagă cum trebuie să fie ceea ce nu există, dezvoltatori și creativi care să contribuie la dezvoltarea afacerii și creșterea profitului.
Abilități
Flexibilitate și dorință de a învăța lucruri noiCapacitatea de a găsi soluții și de a se adapta rapid la cerințele postuluiSpirit AnaliticLucru cu PCCunoștințe tehnice, inginereștiSîrguincios
Responsabilități
- Întocmirea și completarea actelor (conturi de plată, contracte, Facturi Fiscale, etc.)
- Comunicare productivă cu colegii, optimizarea proceselor, controlul îndeplinirii
- Planificare și menținere, completare CashFlow
- Implicarea activă în identificarea lucrări / proiecte în domeniul de activitate al companiei pe diverse plaftorme de achiziții publice și private
- Formarea și depunerea setului de acte pentru participarea la achiziții de bunuri și lucrări
- Calcul costuri de achiziție și negocieri cu Furnizorii în vederea obținerii celor mai bune condiții comerciale (termen de plată, reducere, livrare, etc.)
Cerințe
- Onestitate și corectitudine în activitatea zilnică
- Sârguință și atenție la detalii
- Deschidere și adaptabilitate la situații noi
- Capacitate de învățare rapidă și dorință de dezvoltare profesională
- Abilități excelente de organizare și planificare.
Condiții de lucru
- Dispnibil lucru în oficiu;
- Disponibilitate lucru la distanță.
Beneficii
- Salariu motivant, în funcție de performanțe + bonusuri (de la 500 Eur în sus)
- Oportunități de dezvoltare profesională și traininguri
- Mediu de lucru profesionist și prietenos.
Analiza Tehnică
Elaborarea Documentelor
Planificare Financiară
Cunoașterea limbilor:
Română Fluent
Rusă Fluent
Engleză Mediu
Adresa:
Chișinău, Rîșcani
str. Miron Costin 17/2
str. Miron Costin 17/2
Data actualizării:
4 septembrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.