Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Asistent director
ÎM OMF Microinvest SRL
19 iulie 2013
Chișinău
Compania MICROINVEST
anunţă concurs pentru suplinirea posturilor vacante:
ASISTENT DIRECTOR
Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare;
- experienţa de muncă într-un post similar minim 1 an;
- abilităţi excelente de operare a instrumentelor Microsoft Office, Internet;
- vorbirea fluentă a limbilor română și rusă;
- cunoașterea limbii engleze la nivel avansat este obligatorie;
- prezenţă agreabilă;
- responsabilitate, sociabilitate, abilităţi organizatorice;
- capacitatea de a lucra cu termeni limită şi respectarea acestora.
Principalele sarcini de muncă:
- activități de secretariat, logistice și administrative;
- gestionarea apelurilor telefonice și evidența corespondenței;
- menţinerea, arhivarea şi actualizarea documentelor de uz intern;
- efectuarea traducerilor şi redactarea din/în limbile engleză, română, rusă a documentelor necesare întreprinderii;
- asigurarea logisticii aferente deplasărilor (rezervări bilete transport, camere hotel).
Persoanele interesate pot trimite CV-ul cu poza, cu indicarea postului și a sursei de informare despre postul vacant la adresa e-mail: hrm@microinvest.md sau fax 25 00 21. Adresa bd. Renasterii 12, or. Chisinau.
Persoana de contact, Specialist Principal Resurse Umane, Iulia Cornea.
Pentru interviu vor fi contactate doar persoanele selectate în baza CV-ului.
Compania oferă un pachet salarial motivant, garanții sociale, activitate într-un mediu de profesionişti.
anunţă concurs pentru suplinirea posturilor vacante:
ASISTENT DIRECTOR
Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare;
- experienţa de muncă într-un post similar minim 1 an;
- abilităţi excelente de operare a instrumentelor Microsoft Office, Internet;
- vorbirea fluentă a limbilor română și rusă;
- cunoașterea limbii engleze la nivel avansat este obligatorie;
- prezenţă agreabilă;
- responsabilitate, sociabilitate, abilităţi organizatorice;
- capacitatea de a lucra cu termeni limită şi respectarea acestora.
Principalele sarcini de muncă:
- activități de secretariat, logistice și administrative;
- gestionarea apelurilor telefonice și evidența corespondenței;
- menţinerea, arhivarea şi actualizarea documentelor de uz intern;
- efectuarea traducerilor şi redactarea din/în limbile engleză, română, rusă a documentelor necesare întreprinderii;
- asigurarea logisticii aferente deplasărilor (rezervări bilete transport, camere hotel).
Persoanele interesate pot trimite CV-ul cu poza, cu indicarea postului și a sursei de informare despre postul vacant la adresa e-mail: hrm@microinvest.md sau fax 25 00 21. Adresa bd. Renasterii 12, or. Chisinau.
Persoana de contact, Specialist Principal Resurse Umane, Iulia Cornea.
Pentru interviu vor fi contactate doar persoanele selectate în baza CV-ului.
Compania oferă un pachet salarial motivant, garanții sociale, activitate într-un mediu de profesionişti.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
19 iulie 2013
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut