Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Asistent director general
IM Farmaco SA
20 februarie 2015
Chișinău
ÎM “FARMACO” SA anunţă concurs pentru ocuparea postului ASISTENT al DIRECTORULUI GENERAL
Cerinţe față de candidat:
- studii superioare finisate
- experiență de muncă la un post similar minim 2 ani
- absolvirea cursurilor de secretariat sunt un avantaj
- experiență în organizarea documentației
- experiență în gestionarea personalului (stabilire sarcini, coordonare, supervizare)
- corectitudine, tenacitate, seriozitate, receptivitate,
- abilități de organizare, planificare;
- sîrguință, capacitate de a învăta, spirit organizatoric, orientare spre rezultat;
- capacitatea de a lucra în echipă, abilitatea de a conversa constructiv și convingător;
- capacitate de a prelucra informaţiile, de a le interpreta şi de a le valorifica prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;
- cunoaşterea limbilor română şi rusă la nivel de utilizare experimentată scris şi verbal, limba engleză – de la nivel mediu B1.
- cunoştinţe de operare PC (Word, Excel, Powerpoint, Adobe Illustrator);
Responsabilități:
- Coordonarea lucrărilor de secretariat (formarea, înregistrarea, repartizarea, păstrarea si extragerea documentației conform standardelor de activitate), organizarea circulatiei complete a documentelor;
- Elaborarea și perfectarea actelor cu caracter normativ, a proiectelor de documente (ordine, procese verbale, scrisori, note)
- Organizarea sistemului de documentație, arhivei
- Verificarea calității documentelor puse la dispoziția Directorului General
- Monitorizarea termenilor şi modului de executare a sarcinilor puse, elaborării documentelor
- Suportul necesar pentru primirea delegațiilor, organizarea deplasărilor de serviciu a persoanelor cu funcții de răspundere a companiei;
- Efectuarea convorbirilor telefonice (receptia apelurilor, gestionarea apelurilor efectuate, redirectionarea apelurilor, primirea si transmiterea fax-urilor)
CV-ul va fi transmis la adresa de e-mail v.rusanovschi@farmaco.md pînă la data de 09.03.2015 inclusiv.
Rog de a aplica doar persoanele care au abilităţile necesare postului solicitat.
Doar candidaţii selectaţi pentru etapa a doua vor fi anunţaţi telefonic sau prin e-mail pentru prezentarea la interviu.
Tel.de contact: 022-878228, 022-878220.
Cerinţe față de candidat:
- studii superioare finisate
- experiență de muncă la un post similar minim 2 ani
- absolvirea cursurilor de secretariat sunt un avantaj
- experiență în organizarea documentației
- experiență în gestionarea personalului (stabilire sarcini, coordonare, supervizare)
- corectitudine, tenacitate, seriozitate, receptivitate,
- abilități de organizare, planificare;
- sîrguință, capacitate de a învăta, spirit organizatoric, orientare spre rezultat;
- capacitatea de a lucra în echipă, abilitatea de a conversa constructiv și convingător;
- capacitate de a prelucra informaţiile, de a le interpreta şi de a le valorifica prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;
- cunoaşterea limbilor română şi rusă la nivel de utilizare experimentată scris şi verbal, limba engleză – de la nivel mediu B1.
- cunoştinţe de operare PC (Word, Excel, Powerpoint, Adobe Illustrator);
Responsabilități:
- Coordonarea lucrărilor de secretariat (formarea, înregistrarea, repartizarea, păstrarea si extragerea documentației conform standardelor de activitate), organizarea circulatiei complete a documentelor;
- Elaborarea și perfectarea actelor cu caracter normativ, a proiectelor de documente (ordine, procese verbale, scrisori, note)
- Organizarea sistemului de documentație, arhivei
- Verificarea calității documentelor puse la dispoziția Directorului General
- Monitorizarea termenilor şi modului de executare a sarcinilor puse, elaborării documentelor
- Suportul necesar pentru primirea delegațiilor, organizarea deplasărilor de serviciu a persoanelor cu funcții de răspundere a companiei;
- Efectuarea convorbirilor telefonice (receptia apelurilor, gestionarea apelurilor efectuate, redirectionarea apelurilor, primirea si transmiterea fax-urilor)
CV-ul va fi transmis la adresa de e-mail v.rusanovschi@farmaco.md pînă la data de 09.03.2015 inclusiv.
Rog de a aplica doar persoanele care au abilităţile necesare postului solicitat.
Doar candidaţii selectaţi pentru etapa a doua vor fi anunţaţi telefonic sau prin e-mail pentru prezentarea la interviu.
Tel.de contact: 022-878228, 022-878220.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
20 februarie 2015
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut