Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Asistent departament operaţiuni (cod referinţă ado)
BEMOL
19 iulie 2013
Chișinău
ÎCS “Bemol Retail” SRL, proprietarul şi operatorul reţelei de staţii de alimentare cu combustibil
BEMOL în Republica Moldova, anunţă concurs pentru funcţia de Asistent departament operaţiuni (cod referinţă ADO)
Responsabilităţi:
• asigură interfaţa între subdepartamentele operaţionale şi managementul companiei;
• centralizează zilnic/lunar sau la cerere informaţii, rapoarte şi prezentări;
• transmite informaţii către toate entităţile implicate în procesul operaţional, conform nivelului de confidenţialitate stabilite de către Directorul Operaţiuni;
• urmăreşte la nivelul departamentului traseul documentelor emise/primite;
• asigură suport administrativ departamentului operaţiuni (logistică, legatură cu departamentele control, resurse umane pentru prezenţă, lipse, concedii, motivare, sancţiuni disciplinare, etc.);
• desfăşoară activităţi de secretariat (mesaje fax/mail, aranjarea întînirilor, corespondenţa internă/externă, clasificare/indosariere documente, lucrări pe calculator, etc.);
• menţine acurateţea bazei de date privind departamentul operaţiuni.
Cerinţe candidat:
• studii superioare;
• experienţă similară cel puţin 1 an;
• capacităţi de organizare, orientat către detalii, gîndire analitică;
• persoană energică, entuziastă, cu rapidă capacitate de învăţare;
• excelente abilităţi de comunicare scrisă şi verbală;
• posedarea perfectă a limbilor română şi rusă, cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj;
• cunoştinţe operare PC (Microsoft Office).
Oferta (bonusuri, beneficii): salariu competitiv şi pachet social complet.
Persoanele interesate pot expedia CV-ul, cu specificarea postului solicitat, până pe data de 31 iulie 2013,
la adresa:
e-mail: hr@bemol.md; fax: 022 29 28 55; tel.: 022 89 59 32
BEMOL în Republica Moldova, anunţă concurs pentru funcţia de Asistent departament operaţiuni (cod referinţă ADO)
Responsabilităţi:
• asigură interfaţa între subdepartamentele operaţionale şi managementul companiei;
• centralizează zilnic/lunar sau la cerere informaţii, rapoarte şi prezentări;
• transmite informaţii către toate entităţile implicate în procesul operaţional, conform nivelului de confidenţialitate stabilite de către Directorul Operaţiuni;
• urmăreşte la nivelul departamentului traseul documentelor emise/primite;
• asigură suport administrativ departamentului operaţiuni (logistică, legatură cu departamentele control, resurse umane pentru prezenţă, lipse, concedii, motivare, sancţiuni disciplinare, etc.);
• desfăşoară activităţi de secretariat (mesaje fax/mail, aranjarea întînirilor, corespondenţa internă/externă, clasificare/indosariere documente, lucrări pe calculator, etc.);
• menţine acurateţea bazei de date privind departamentul operaţiuni.
Cerinţe candidat:
• studii superioare;
• experienţă similară cel puţin 1 an;
• capacităţi de organizare, orientat către detalii, gîndire analitică;
• persoană energică, entuziastă, cu rapidă capacitate de învăţare;
• excelente abilităţi de comunicare scrisă şi verbală;
• posedarea perfectă a limbilor română şi rusă, cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj;
• cunoştinţe operare PC (Microsoft Office).
Oferta (bonusuri, beneficii): salariu competitiv şi pachet social complet.
Persoanele interesate pot expedia CV-ul, cu specificarea postului solicitat, până pe data de 31 iulie 2013,
la adresa:
e-mail: hr@bemol.md; fax: 022 29 28 55; tel.: 022 89 59 32
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
19 iulie 2013
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut