Asistent Back-Office
DigitalGate AMG S.A.

18 decembrie 2025

Chișinău
Posibil fără experiență
Flexibil
Nu contează
În locația angajatorului
Responsabilități principale:

Gestionarea corespondenței e-mail și răspunsul prompt la solicitările clienților și partenerilor.
Preluarea apelurilor telefonice ale companiei și direcționarea lor corespunzătoare.
Pregătirea și expedierea coletelor, precum și urmărirea livrărilor.
Întocmirea documentelor necesare (inclusiv documente vamale, dacă este cazul).
Contactarea companiilor / furnizorilor pentru obținerea ofertelor de preț și informațiilor necesare.
Organizarea și programarea ședințelor sau întâlnirilor.
Introducerea și actualizarea datelor în sistemul intern.
Sprijin administrativ general pentru departamentele interne.

Cerințe:

Abilități bune de comunicare, telefonice și scrise.
Organizare, atenție la detalii și capacitatea de a lucra cu volume variate de activități.
Cunoștințe de operare PC (pachetul Microsoft Office sau similar).
Experiență anterioară într-un rol administrativ constituie avantaj.

Beneficii (opționale de adăugat):

Program flexibil / Mediu de lucru modern.
Oportunități de dezvoltare profesională.
Pachet salarial competitiv.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
18 decembrie 2025
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.