Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Asistent al managerului
Centrul de instruire profesionala
10 septembrie 2014
Chișinău
Angajam asistent al managerului la Centrul de instruire profesională . Concursul de angajare a personalului in domeniul educatiei tine de tendinta companiei de a creste si a-si intari pozitia.
Candidatii potriviti vor fi selectati conform urmatoarelor criterii:
- Studii superioare finisate,
- Experienta de munca in domeniu mai mult de 3 ani.
- Cunoasterea limbilor rom. , rus. (cunoasterea limbei eng. reprezinta un avantaj)
- Utilizator computer – foarte bine
- Calitati de negociator, punctualitate, seriozitate, creativitate, comunicabili, organizatorici
- Responsabili
Compania ofera urmatoarele conditii de angajare:
- Pachet social complet
- Loc de lucru utilat cu toate necesare pentru activitate
-Salariul pe niveluri /conform zilei tarifare .
-Orarul de munca 840-1740 (Sîmbata, Duminică zile de odihnă).
Potentialii candidati expediaza CV la adresa de e-mail: seminareprof@gmail.com dupa care sunt rugati sa sune la telefon 22-77-08 .
Candidatii potriviti vor fi selectati conform urmatoarelor criterii:
- Studii superioare finisate,
- Experienta de munca in domeniu mai mult de 3 ani.
- Cunoasterea limbilor rom. , rus. (cunoasterea limbei eng. reprezinta un avantaj)
- Utilizator computer – foarte bine
- Calitati de negociator, punctualitate, seriozitate, creativitate, comunicabili, organizatorici
- Responsabili
Compania ofera urmatoarele conditii de angajare:
- Pachet social complet
- Loc de lucru utilat cu toate necesare pentru activitate
-Salariul pe niveluri /conform zilei tarifare .
-Orarul de munca 840-1740 (Sîmbata, Duminică zile de odihnă).
Potentialii candidati expediaza CV la adresa de e-mail: seminareprof@gmail.com dupa care sunt rugati sa sune la telefon 22-77-08 .
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
10 septembrie 2014
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.