Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Asistent al managerului
SGS Moldova
25 iunie 2014
Chișinău
Compania SGS (Moldova) S.A., Membră al Grupului SGS, Lider Mondial și Inovator în domeniul inspecției, expertizei, testării și certificării, anunță concurs pentru suplinirea postului vacant
(Departamentul Agricultură - Servicii de perfectare a documentelor pentru expertiză, inspecție și certificare a produselor cerealiere și oleaginoase in relațiile import-export)
Cerinţe de bază faţă de candidat:
•Studii superioare în domeniul relaţiilor economice internaţionale, agricultură și procesarea produselor agroalimentare;
•Experienţa şi cunostinţe în domeniu;
•Cunoaşterea la nivel înalt a limbilor: română, rusă și engleză;
•Cunoaşterea calculatorului la nivel înalt;
•Capacităţi de analiză şi sinteză, disponibilitatea de a lucra peste program;
•Calităţi organizatorice şi de comunicare;
•Resposabilitate, acurateţe, punctualitate, spirit de iniţiativă;
•Abilităţi de lucru în echipă;
•Confidenţialitate în activitate.
Responsabilități:
•Asigurarea activităţilor de inspecţii în conformitate cu instrucţiunile clienţilor, regulilor şi procedurilor SGS;
•Eliberarea certificatelor şi rapoartelor de inspecţie, perfectarea contractelor de prestari servicii cu clienţii şi de colaborare cu laboratoare, ofertele comerciale de servicii şi preţ, facturilor, invoice-urilor, actelor prestari servicii, dărilor de seama lunare, prevederilor;
•Semnarii şi înmânarea documentelor clienților;
•Perfectarea corectă şi deplină a dosarelor clienţilor.
Oferim:
•Salariu motivant;
•Întreg pachetul social;
•Condiții favorabile de muncă;
•Posibilitatea de a crește profesional;
•Atmosferă pozitivă alături de un colectiv ambițios.
(Departamentul Agricultură - Servicii de perfectare a documentelor pentru expertiză, inspecție și certificare a produselor cerealiere și oleaginoase in relațiile import-export)
Cerinţe de bază faţă de candidat:
•Studii superioare în domeniul relaţiilor economice internaţionale, agricultură și procesarea produselor agroalimentare;
•Experienţa şi cunostinţe în domeniu;
•Cunoaşterea la nivel înalt a limbilor: română, rusă și engleză;
•Cunoaşterea calculatorului la nivel înalt;
•Capacităţi de analiză şi sinteză, disponibilitatea de a lucra peste program;
•Calităţi organizatorice şi de comunicare;
•Resposabilitate, acurateţe, punctualitate, spirit de iniţiativă;
•Abilităţi de lucru în echipă;
•Confidenţialitate în activitate.
Responsabilități:
•Asigurarea activităţilor de inspecţii în conformitate cu instrucţiunile clienţilor, regulilor şi procedurilor SGS;
•Eliberarea certificatelor şi rapoartelor de inspecţie, perfectarea contractelor de prestari servicii cu clienţii şi de colaborare cu laboratoare, ofertele comerciale de servicii şi preţ, facturilor, invoice-urilor, actelor prestari servicii, dărilor de seama lunare, prevederilor;
•Semnarii şi înmânarea documentelor clienților;
•Perfectarea corectă şi deplină a dosarelor clienţilor.
Oferim:
•Salariu motivant;
•Întreg pachetul social;
•Condiții favorabile de muncă;
•Posibilitatea de a crește profesional;
•Atmosferă pozitivă alături de un colectiv ambițios.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
25 iunie 2014
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.