Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Asistent al admnistratorului, secretar-referent
31 ianuarie 2013
Chișinău
Compania de producere şi comerţ anunţă despre postul vacant Asistent al admnistratorului, secretar-referent.
Cerinţe profesionale faţă de candidat:
• Studii superioare (filologie, drept, economie);
• Experienţă într-un post similar nu mai puţin de doi ani;
• Posedarea obligatorie a limbilor (atît scris, cît şi verbal): de stat, rusă, engleză;
• Abilitatea de formulare lizibilă, cărturară, structurată şi pe înţelese a gîndurilor, atît verbal, cît şi scris;
• Utilizator independent şi experimentat al calculatorului (MS Office, Internet, Emailing);
• Abilitatea de a lucra de sine stătător, de a prioritiza executarea sarcinilor, a determina soluţia şi a-şi asuma responsabilitate pentru buna executare a sarcinilor;
• Cunoaşterea şi respectarea etichetei de afaceri;
• Cunoaşterea documentaristicii;
Calităţile personale şi profesionale ale candidatului:
• Aspect prezentabil;
• Dispoziţie stabilă şi optimistă;
• Abilităţi de comunicare eficientă, bune maniere, tolerantă;
• Un nivel înalt de autoorganizare;
• Capacitate înaltă de muncă, responsabilitate, spirit de iniţiativă, punctualitate, operativitate;
• Maleabilitate în gindire, abilitatea de soluţionare a sarcinilor non-standard;
• Abilităţi şi dorinţă de perfecţionare şi dezvoltare;
Obligaţiuni de serviciu:
• Gestionarea documentaristicii: recepţionarea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei, întocmirea scrisorilor, proceselor-verbale, ordinelor, dispoziţiilor şi altele;
• Preluarea şi transmiterea apelurilor telefonice;
• Pregătirea întîlnirilor de afaceri şi a recepţiilor;
• Organizarea deplasărilor: întocmirea actelor pentru obţinerea vizelor, asigurarea logisticii deplasării‚ pregătirea documentelor necesare;
• Monitorizarea şi raportarea privind executarea însărcinărilor;
• Soluţionarea întrebărilor administrative în limita competenţelor;
• Asigurarea administrativ-gospodărească a biroului conducătorului;
• Alte sarcini conform fişei de post.
Condiţii: program de lucru deplin (5 zile pe săptămână, de la 9.00 până la 18.00). Acord de muncă. Salarizarea oficială (salariul se va determina în cadrul interviului). Pachet social deplin.
СV-ul cu poza inclusă poate fi expediat la adresa electronică: HR_service@list.ru. Candidaţii, care nu corespund cerinţelor indicate, sunt rugaţi să nu deranjeze.
Cerinţe profesionale faţă de candidat:
• Studii superioare (filologie, drept, economie);
• Experienţă într-un post similar nu mai puţin de doi ani;
• Posedarea obligatorie a limbilor (atît scris, cît şi verbal): de stat, rusă, engleză;
• Abilitatea de formulare lizibilă, cărturară, structurată şi pe înţelese a gîndurilor, atît verbal, cît şi scris;
• Utilizator independent şi experimentat al calculatorului (MS Office, Internet, Emailing);
• Abilitatea de a lucra de sine stătător, de a prioritiza executarea sarcinilor, a determina soluţia şi a-şi asuma responsabilitate pentru buna executare a sarcinilor;
• Cunoaşterea şi respectarea etichetei de afaceri;
• Cunoaşterea documentaristicii;
Calităţile personale şi profesionale ale candidatului:
• Aspect prezentabil;
• Dispoziţie stabilă şi optimistă;
• Abilităţi de comunicare eficientă, bune maniere, tolerantă;
• Un nivel înalt de autoorganizare;
• Capacitate înaltă de muncă, responsabilitate, spirit de iniţiativă, punctualitate, operativitate;
• Maleabilitate în gindire, abilitatea de soluţionare a sarcinilor non-standard;
• Abilităţi şi dorinţă de perfecţionare şi dezvoltare;
Obligaţiuni de serviciu:
• Gestionarea documentaristicii: recepţionarea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei, întocmirea scrisorilor, proceselor-verbale, ordinelor, dispoziţiilor şi altele;
• Preluarea şi transmiterea apelurilor telefonice;
• Pregătirea întîlnirilor de afaceri şi a recepţiilor;
• Organizarea deplasărilor: întocmirea actelor pentru obţinerea vizelor, asigurarea logisticii deplasării‚ pregătirea documentelor necesare;
• Monitorizarea şi raportarea privind executarea însărcinărilor;
• Soluţionarea întrebărilor administrative în limita competenţelor;
• Asigurarea administrativ-gospodărească a biroului conducătorului;
• Alte sarcini conform fişei de post.
Condiţii: program de lucru deplin (5 zile pe săptămână, de la 9.00 până la 18.00). Acord de muncă. Salarizarea oficială (salariul se va determina în cadrul interviului). Pachet social deplin.
СV-ul cu poza inclusă poate fi expediat la adresa electronică: HR_service@list.ru. Candidaţii, care nu corespund cerinţelor indicate, sunt rugaţi să nu deranjeze.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
31 ianuarie 2013
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut