Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Asistent administrativ
HR-Consulting
17 februarie 2016
Chișinău
Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant de:
Asistent Administrativ
COMPANIA:
Companie în domeniul managementului investițional
RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE:
•Gestionarea agendei superiorului, programarea si suportul administrativ in organizarea activităților
•Convocarea ședințelor
•Asistarea la ședințe si întâlniri, si urmărirea executării deciziilor luate in cadrul ședințelor
•Gestionarea procesului de pregătire a deplasărilor, asistarea in deplasări importante si asigurarea continuității relațiilor stabilite in cadrul deplasărilor
•Recepționarea/redirecționarea apelurilor telefonice adresate superiorului, prompt si eficient, comunicarea mesajelor
•Prelucrarea si sortarea corespondentei
•Asistarea superiorului in decursul zilei de munca, inclusiv şedinţe/întâlniri, deplasări
•Gestionarea şi actualizarea permanenta a bazelor de date
•Efectuarea traducerilor verbale si scrise
•Alte funcții specifice postului
CERINȚE DE BAZĂ:
• Studii universitare;
• Cunoașterea limbii române și ruse la nivel avansat, engleza-nivel mediu, franceza este un avantaj.
• Abilități de comunicare
• Punctualitate, responsabilitate, flexibilitate.
• Aspect exterior placut
COMPANIA OFERĂ:
• Salariu foarte atractiv;
• Pachet social deplin;
• Posibilitate de creștere profesională;
• Deplasari.
CONTACTE:
Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de e-mail: bb50@search4staff.com, indicand codul postului vacant în titlul scrisorii: AJ
Telefon de contact: 062101290, 0 (22) 876556
Toate CV-urile primite vor fi analizate. Doar candidații care întrunesc cerințele postului vor fi contactați în vederea unui interviu.
Asistent Administrativ
COMPANIA:
Companie în domeniul managementului investițional
RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE:
•Gestionarea agendei superiorului, programarea si suportul administrativ in organizarea activităților
•Convocarea ședințelor
•Asistarea la ședințe si întâlniri, si urmărirea executării deciziilor luate in cadrul ședințelor
•Gestionarea procesului de pregătire a deplasărilor, asistarea in deplasări importante si asigurarea continuității relațiilor stabilite in cadrul deplasărilor
•Recepționarea/redirecționarea apelurilor telefonice adresate superiorului, prompt si eficient, comunicarea mesajelor
•Prelucrarea si sortarea corespondentei
•Asistarea superiorului in decursul zilei de munca, inclusiv şedinţe/întâlniri, deplasări
•Gestionarea şi actualizarea permanenta a bazelor de date
•Efectuarea traducerilor verbale si scrise
•Alte funcții specifice postului
CERINȚE DE BAZĂ:
• Studii universitare;
• Cunoașterea limbii române și ruse la nivel avansat, engleza-nivel mediu, franceza este un avantaj.
• Abilități de comunicare
• Punctualitate, responsabilitate, flexibilitate.
• Aspect exterior placut
COMPANIA OFERĂ:
• Salariu foarte atractiv;
• Pachet social deplin;
• Posibilitate de creștere profesională;
• Deplasari.
CONTACTE:
Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de e-mail: bb50@search4staff.com, indicand codul postului vacant în titlul scrisorii: AJ
Telefon de contact: 062101290, 0 (22) 876556
Toate CV-urile primite vor fi analizate. Doar candidații care întrunesc cerințele postului vor fi contactați în vederea unui interviu.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
17 februarie 2016
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut