Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Asistent/a – directia financiara
PEOPLE CENTRIC
28 ianuarie 2011
Chișinău
People centric recruteaza pentru o echipa tanara, dinamica dar si exigenta cand vine vorba de a mentine standardele de calitate in ceea ce facem. Datorita intensificarii activitatii prin proiecte interesante alaturi de parteneri importanti din domeniu, echipa noastra se extinde.
Pentru a sustine aceasta dezvoltare, te invitam sa te alaturi de noi in rolul de Asistent/a – Directia Financiara.
Responsabilitati principale :
Misiunea principala in cadrul departamentului administrativ va fi de a asigura buna gestionare a activitatilor legate de organizarea deplasarilor din cadrul companiei:
- Tratarea si urmarirea cererilor de deplasare
- Rezervari si achizitionare de bilete de avion
- Rezervari pentru cazare
- Gestiunea datelor prin intermediul aplicatiilor folosite
- Urmarirea si reglementarea facturilor pentru achizitiile facute.
Aptitudini si competente necesare :
- Studii universitare finalizate
- Excelente cunostinte in MS Word, Outlook, Excel, Internet
- Foarte buna comunicare (scris si vorbit) in limba Franceza – obligatoriu
- Cunostinte de limba Engleza – reprezinta un avantaj
- Un foarte bun spirit organizatoric, rigurozitate
- Buna capacitate de comunicare si relationare
- Autonomie in luarea deciziilor
Beneficii :
- Posibilitati de dezvoltare in cadrul unei echipe dinamice
- Pachet salarial atractiv incluzand si un pachet de prime
- Tichete de masa
Asteptam CV-ul Dvs. la jobs@people-centric.ro , cu indicarea site-ului unde ati gasit anuntul si postul urmarit.
Pentru a sustine aceasta dezvoltare, te invitam sa te alaturi de noi in rolul de Asistent/a – Directia Financiara.
Responsabilitati principale :
Misiunea principala in cadrul departamentului administrativ va fi de a asigura buna gestionare a activitatilor legate de organizarea deplasarilor din cadrul companiei:
- Tratarea si urmarirea cererilor de deplasare
- Rezervari si achizitionare de bilete de avion
- Rezervari pentru cazare
- Gestiunea datelor prin intermediul aplicatiilor folosite
- Urmarirea si reglementarea facturilor pentru achizitiile facute.
Aptitudini si competente necesare :
- Studii universitare finalizate
- Excelente cunostinte in MS Word, Outlook, Excel, Internet
- Foarte buna comunicare (scris si vorbit) in limba Franceza – obligatoriu
- Cunostinte de limba Engleza – reprezinta un avantaj
- Un foarte bun spirit organizatoric, rigurozitate
- Buna capacitate de comunicare si relationare
- Autonomie in luarea deciziilor
Beneficii :
- Posibilitati de dezvoltare in cadrul unei echipe dinamice
- Pachet salarial atractiv incluzand si un pachet de prime
- Tichete de masa
Asteptam CV-ul Dvs. la jobs@people-centric.ro , cu indicarea site-ului unde ati gasit anuntul si postul urmarit.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
28 ianuarie 2011
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut