Analist Soluții Conversaționale | Direcția Customer Service
VictoriaBank
12 decembrie 2025
Chișinău
Posibil fără experiență
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Ce vei face în rol de Analist soluții conversaționale:
Identifica noi oportunități și vei contribui la îmbunătățirea și dezvoltarea de soluții conversaționale
Coordona proiectele de dezvoltare și îmbunătățire a Chatbot-ului, IVR-ului, asistenților virtuali
Monitorizare, optimizare și simplificare
Colabora cu partenerii și colegii din diverse subdiviziuni pentru a alinia soluțiile conversaționale la obiectivele de business
Crea experiență conversațională fluentă, empatică și eficientă pentru clienții
Care este profilul candidatului pe care îl căutăm:
Studii superioare (finisate sau în derulare)
Cunoașterea limbilor: română, rusă, engleză
Experiență în comunicarea scrisă cu clienții este binevenită
Experiența în managementul proiectelor/proceselor este binevenită
Competențe de analiză și optmizare date (ex. Power BI, Google Analytics, Tableau, Excel avansat)
Excelente abilități de comunicare
Orientare spre detalii, curiozitate și proactivitate
Identifica noi oportunități și vei contribui la îmbunătățirea și dezvoltarea de soluții conversaționale
Coordona proiectele de dezvoltare și îmbunătățire a Chatbot-ului, IVR-ului, asistenților virtuali
Monitorizare, optimizare și simplificare
Colabora cu partenerii și colegii din diverse subdiviziuni pentru a alinia soluțiile conversaționale la obiectivele de business
Crea experiență conversațională fluentă, empatică și eficientă pentru clienții
Care este profilul candidatului pe care îl căutăm:
Studii superioare (finisate sau în derulare)
Cunoașterea limbilor: română, rusă, engleză
Experiență în comunicarea scrisă cu clienții este binevenită
Experiența în managementul proiectelor/proceselor este binevenită
Competențe de analiză și optmizare date (ex. Power BI, Google Analytics, Tableau, Excel avansat)
Excelente abilități de comunicare
Orientare spre detalii, curiozitate și proactivitate
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
12 decembrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.