Analist Soluții Conversaționale | Direcția Customer Service
VictoriaBank

12 decembrie 2025

Chișinău
Posibil fără experiență
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Ce vei face în rol de Analist soluții conversaționale:

Identifica noi oportunități și vei contribui la îmbunătățirea și dezvoltarea de soluții conversaționale
Coordona proiectele de dezvoltare și îmbunătățire a Chatbot-ului, IVR-ului, asistenților virtuali
Monitorizare, optimizare și simplificare
Colabora cu partenerii și colegii din diverse subdiviziuni pentru a alinia soluțiile conversaționale la obiectivele de business
Crea experiență conversațională fluentă, empatică și eficientă pentru clienții

Care este profilul candidatului pe care îl căutăm:

Studii superioare (finisate sau în derulare)
Cunoașterea limbilor: română, rusă, engleză
Experiență în comunicarea scrisă cu clienții este binevenită
Experiența în managementul proiectelor/proceselor este binevenită
Competențe de analiză și optmizare date (ex. Power BI, Google Analytics, Tableau, Excel avansat)
Excelente abilități de comunicare
Orientare spre detalii, curiozitate și proactivitate
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
12 decembrie 2025
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.