Analist raportare financiară
OCN MK Kredit Company SRL
11 iulie 2025
Chișinău, Sculeanca
De la 2 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Responsabilități de bază:
Elaborarea rapoartelor financiare și operaționale pentru uz intern, management, investitori, creditori și autorități de supraveghere;
Calculul provizioanelor pentru pierderi așteptate conform standardului IFRS 9 și Regulamentului privind clasificarea activelor aplicabil organizațiilor de creditare nebancare;
Participarea la estimarea riscurilor de credit și sintetizarea datelor relevante din portofoliul de credite, pe baza unor modele și scenarii financiare;
Dezvoltarea și întreținerea unei baze de date de tip data warehouse, utilizată pentru integrarea, analiza și raportarea datelor structurate și semi-structurate din surse multiple (CRM, sistem 1C, ERP, etc.);
Participarea la procesul de bugetare și la elaborarea prognozelor financiare pe termen scurt și mediu;
Identificarea abaterilor față de buget și analiza variațiilor față de rezultatele financiare prognozate;
Colaborarea cu echipele IT, risc și contabilitate pentru alinierea structurii de raportare și a datelor utilizate în analize;
Asigurarea corectitudinii și integrității datelor financiare utilizate în luarea deciziilor și în raportările externe;
Participarea la procesele de audit financiar și intern, oferind suport cu privire la datele și rapoartele solicitate.
Cerințe față de candidat:
Studii superioare în Finanțe, Economie sau Contabilitate;
Experiență profesională de minim 2-3 ani într-o funcție similară (analist financiar, contabilitate financiară, raportări financiare, etc.);
Cunoștințe solide a standardelor IFRS si SNC;
Capacitatea de a analiza date financiare complexe;
Cunoașterea avansată a limbii engleze va constitui un avantaj.
Beneficii oferite:
Salariu fix + bonusuri de performanță + tichete de masă;
Oficiu modern, dotat cu utilitățile necesare;
Cadouri oferite cu ocazia anumitor evenimente;
Zile libere suplimentare (de ziua de naștere a angajatului);
Traininguri organizate regulat, pentru a-ți îmbunătăți performanțele și capacitățile profesionale;
Achitarea cursurilor de dezvoltare profesională și personală;
Teambuilding-uri organizate, pentru a te motiva, conecta cu echipa;
Condiții avantajoase la produsele companiei pentru angajați;
Mediu de lucru profesionist și prietenos.
Dacăîți dorești să faci parte din echipa noastră, trimite CV-ul tău la adresa: hr@mikrokapital.md și hai să discutăm despre viitorul tău profesional!
Vor fi contactați doar candidații care corespund cerințelor menționate.
*Prin aplicarea la acest anunț, vă dați acordul față de prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în scopul contactării Dvs. în procesul de recrutare pentru posturile vacante în compania noastră, conform legislației în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal.
Elaborarea rapoartelor financiare și operaționale pentru uz intern, management, investitori, creditori și autorități de supraveghere;
Calculul provizioanelor pentru pierderi așteptate conform standardului IFRS 9 și Regulamentului privind clasificarea activelor aplicabil organizațiilor de creditare nebancare;
Participarea la estimarea riscurilor de credit și sintetizarea datelor relevante din portofoliul de credite, pe baza unor modele și scenarii financiare;
Dezvoltarea și întreținerea unei baze de date de tip data warehouse, utilizată pentru integrarea, analiza și raportarea datelor structurate și semi-structurate din surse multiple (CRM, sistem 1C, ERP, etc.);
Participarea la procesul de bugetare și la elaborarea prognozelor financiare pe termen scurt și mediu;
Identificarea abaterilor față de buget și analiza variațiilor față de rezultatele financiare prognozate;
Colaborarea cu echipele IT, risc și contabilitate pentru alinierea structurii de raportare și a datelor utilizate în analize;
Asigurarea corectitudinii și integrității datelor financiare utilizate în luarea deciziilor și în raportările externe;
Participarea la procesele de audit financiar și intern, oferind suport cu privire la datele și rapoartele solicitate.
Cerințe față de candidat:
Studii superioare în Finanțe, Economie sau Contabilitate;
Experiență profesională de minim 2-3 ani într-o funcție similară (analist financiar, contabilitate financiară, raportări financiare, etc.);
Cunoștințe solide a standardelor IFRS si SNC;
Capacitatea de a analiza date financiare complexe;
Cunoașterea avansată a limbii engleze va constitui un avantaj.
Beneficii oferite:
Salariu fix + bonusuri de performanță + tichete de masă;
Oficiu modern, dotat cu utilitățile necesare;
Cadouri oferite cu ocazia anumitor evenimente;
Zile libere suplimentare (de ziua de naștere a angajatului);
Traininguri organizate regulat, pentru a-ți îmbunătăți performanțele și capacitățile profesionale;
Achitarea cursurilor de dezvoltare profesională și personală;
Teambuilding-uri organizate, pentru a te motiva, conecta cu echipa;
Condiții avantajoase la produsele companiei pentru angajați;
Mediu de lucru profesionist și prietenos.
Dacăîți dorești să faci parte din echipa noastră, trimite CV-ul tău la adresa: hr@mikrokapital.md și hai să discutăm despre viitorul tău profesional!
Vor fi contactați doar candidații care corespund cerințelor menționate.
*Prin aplicarea la acest anunț, vă dați acordul față de prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în scopul contactării Dvs. în procesul de recrutare pentru posturile vacante în compania noastră, conform legislației în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal.
Adresa:
Chișinău, Sculeanca
str. Calea Ieșilor 17/2
str. Calea Ieșilor 17/2
Data actualizării:
11 iulie 2025
CV transmis!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.