Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Analist financiar (controlor de gestiune)
VEO Worldwide Services
22 august 2016
Chișinău
VEO Worldwide Services este o companie fondată în anul 2006, care furnizează servicii de consultanţă Business to Business, cu peste 500 de angajaţi, 9 ani de experienţă în România şi o creştere anuală de 70% în ultimii 4 ani. Compania cuprinde sedii in Romania, Republica Moldova, Polonia, Bulgaria, Ucraina. Activitatea noastră acoperă o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri: COMERŢ INTERNAȚIONAL, IT, FINANŢE, RESURSE UMANE.
Suntem o companie de consultanţă cu experienţă şi expertiză internaţională. Tot ceea ce facem în VEO, realizăm cu pasiune şi implicare, iar acest lucru s-a reflectat în cursul celor 9 ani de activitate în cifre şi prin creştere continuă. În VEO poţi evolua, îţi oferim posibilitatea de a te dezvolta, îţi propunem lucruri noi şi provocări, zi de zi!
Candidatul ideal:
Esti o persoana riguroasa, cu spirit analitic si capacitate de sintetiza?
Iti place sa lucrezi cu cifre si acorzi atentie detaliilor?
Daca raspunsul tau este « DA », atunci te invitam sa te alaturi echipei Control de gestiune de la Chisinau.
Pentru reusita in aceasta misiune ai nevoie de:
- Experienta de cel putin 6 luni - 1an in domeniul economic/financiar (reprezinta un avantaj experienta in control de gestiune sau analiza financiara);
- Studii superioare economice;
- Cunoasterea limbii franceze la un nivel incepator spre mediu ( A2-B1)
- Cunostinte de Excel (reprezinta un avantaj experienta in lucrul cu macro-uri si SQL)
Descrierea jobului:
In calitate Controlor de gestiune, principalele tale misiuni constau in:
- Asigurarea si gestionarea dezvoltarii rapoartelor ce permit monitorizarea permanenta a indicatorilor de gestiune necesari pentru evaluarea diferitelor activitati din cadrul societatii, in vederea asigurarii unui serviciu la standarde ridicate de calitate.
- Asigurarea respectarii procedurilor si a strategiilor stabilite;
- Elaborarea rapoartelor săptămânale și lunare pentru a determina indicatori de performanță performanta pe diverse activitati ale clientului;
- Colectarea si sintetizarea datelor preliminare in vederea elaborarii rapoartelor specifice;
- Respectarea termenelor de predare a rapoartelor.
Beneficii:
- Formare la nivel internaţional;
- Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere inr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
- Pachet salarial atractiv
Suntem o companie de consultanţă cu experienţă şi expertiză internaţională. Tot ceea ce facem în VEO, realizăm cu pasiune şi implicare, iar acest lucru s-a reflectat în cursul celor 9 ani de activitate în cifre şi prin creştere continuă. În VEO poţi evolua, îţi oferim posibilitatea de a te dezvolta, îţi propunem lucruri noi şi provocări, zi de zi!
Candidatul ideal:
Esti o persoana riguroasa, cu spirit analitic si capacitate de sintetiza?
Iti place sa lucrezi cu cifre si acorzi atentie detaliilor?
Daca raspunsul tau este « DA », atunci te invitam sa te alaturi echipei Control de gestiune de la Chisinau.
Pentru reusita in aceasta misiune ai nevoie de:
- Experienta de cel putin 6 luni - 1an in domeniul economic/financiar (reprezinta un avantaj experienta in control de gestiune sau analiza financiara);
- Studii superioare economice;
- Cunoasterea limbii franceze la un nivel incepator spre mediu ( A2-B1)
- Cunostinte de Excel (reprezinta un avantaj experienta in lucrul cu macro-uri si SQL)
Descrierea jobului:
In calitate Controlor de gestiune, principalele tale misiuni constau in:
- Asigurarea si gestionarea dezvoltarii rapoartelor ce permit monitorizarea permanenta a indicatorilor de gestiune necesari pentru evaluarea diferitelor activitati din cadrul societatii, in vederea asigurarii unui serviciu la standarde ridicate de calitate.
- Asigurarea respectarii procedurilor si a strategiilor stabilite;
- Elaborarea rapoartelor săptămânale și lunare pentru a determina indicatori de performanță performanta pe diverse activitati ale clientului;
- Colectarea si sintetizarea datelor preliminare in vederea elaborarii rapoartelor specifice;
- Respectarea termenelor de predare a rapoartelor.
Beneficii:
- Formare la nivel internaţional;
- Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere inr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
- Pachet salarial atractiv
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
22 august 2016
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut