Agent de aprovizionare
STANDARD BYTE
20 octombrie 2025
Chișinău
De la 3 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Cerințe:
Studii superioare economice/comerciale/tehnice
Experiență în domeniul achiziții minim 3 ani
Cunostinte Operare PC (Word, Excel, Power point, Outlook) și 1C
Excelente abilități de comunicare, relaționare, negociere
Abilități de organizare, planificare, gândire analitică
Responsabilități:
Planificarea și coordonarea activităților din departamentul achiziții;
Menținerea și îmbunătățirea relațiilor comerciale cu furnizorii;
Identificarea furnizorilor și negocierea contractelor;
Urmărirea comenzilor de la lansare până la recepție;
Analiza pieții, a concurenței, identificarea produselor noi;
Colaborarea permanentă cu celelalte departamente.
Oferim:
Pachet salarial competitiv
Angajare oficială
Mediu de lucru dinamic și colaborativ
Persoanele interesate urmează sa transmită CV-ul cu fotografie, indicand funcția pentru care candidați la adresa: office@standard-byte.com.
Studii superioare economice/comerciale/tehnice
Experiență în domeniul achiziții minim 3 ani
Cunostinte Operare PC (Word, Excel, Power point, Outlook) și 1C
Excelente abilități de comunicare, relaționare, negociere
Abilități de organizare, planificare, gândire analitică
Responsabilități:
Planificarea și coordonarea activităților din departamentul achiziții;
Menținerea și îmbunătățirea relațiilor comerciale cu furnizorii;
Identificarea furnizorilor și negocierea contractelor;
Urmărirea comenzilor de la lansare până la recepție;
Analiza pieții, a concurenței, identificarea produselor noi;
Colaborarea permanentă cu celelalte departamente.
Oferim:
Pachet salarial competitiv
Angajare oficială
Mediu de lucru dinamic și colaborativ
Persoanele interesate urmează sa transmită CV-ul cu fotografie, indicand funcția pentru care candidați la adresa: office@standard-byte.com.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
20 octombrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.