Agent Customer Service
                                                                
                                                                            HiSky
                                                                        
                            26 octombrie 2025
                            Chișinău
                        
                    
                        Posibil fără experiență
                    
                
                        Full-time
                    
                
                        Superioare
                    
                
                        În locația angajatorului
                    
                Compania aeriană HiSky suplineste locul vacant de Agent Customer Service, pentru oficiul din Chișinău.
Pentru a deveni noul nostru coleg, este nevoie:
Să deții diploma de studii superioare;
Să cunoști la un nivel avansat limba engleza, română si rusă;
Să posezi un set de abilităti precum:
- dorința de a explora domeniul aviației;
- comunicare eficientă;
- amabilitate sporită;
- multitasking;
- spirit de echipă;
- responsabilitate;
- profesionalism.
Responsabilități:
Prelucrarea solicitarilor parvenite telefonic, prin e-mail, chat si retelele de socializare;
Asistenta pasagerilor prin informare referitor la regulile si conditiile principale de transportare a companiei HiSky;
Rezervarea, emiterea si reemiterea biletelor;
Suport agenți ticketing (atat din Republica Moldova cat si din Romania) si reprezentanții companiei de peste hotare, etc.
Beneficii:
Angajare oficială. Pachet social complet
Salariu motivant
Lucru într-o echipă tânără, prietenoasă și pasionată
                            
        
    Pentru a deveni noul nostru coleg, este nevoie:
Să deții diploma de studii superioare;
Să cunoști la un nivel avansat limba engleza, română si rusă;
Să posezi un set de abilităti precum:
- dorința de a explora domeniul aviației;
- comunicare eficientă;
- amabilitate sporită;
- multitasking;
- spirit de echipă;
- responsabilitate;
- profesionalism.
Responsabilități:
Prelucrarea solicitarilor parvenite telefonic, prin e-mail, chat si retelele de socializare;
Asistenta pasagerilor prin informare referitor la regulile si conditiile principale de transportare a companiei HiSky;
Rezervarea, emiterea si reemiterea biletelor;
Suport agenți ticketing (atat din Republica Moldova cat si din Romania) si reprezentanții companiei de peste hotare, etc.
Beneficii:
Angajare oficială. Pachet social complet
Salariu motivant
Lucru într-o echipă tânără, prietenoasă și pasionată
Adresa:
                        
                            Chișinău
                            
                            
                        
                    Data actualizării:
                26 octombrie 2025
            Aplicat!
                    
                Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.