Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Администратор офиса
"FINANCE LEASING COMPANY" SRL
5 iunie 2013
Chișinău
Responsabilităţi principale:
• Dezvoltarea procedurilor interne pentru documentarea activităţilor organizaţiei;
• Gestionarea documentelor, dosarelor;
• Înregistrarea documentelor de intrare şi ieşire;
• Procurarea materialelor necesare pentru desfăşurarea activităţilor în cadrul organizaţiei;
• Preluarea apelurilor telefonice si efectuarea legaturilor telefonice cu interiorul/exteriorul;
• Intampinarea vizitatorilor (beneficiari, furnizori, clienti etc.);
• Gestionarea corespondentei si a documentelor primite prin posta, fax si email (preluare, inregistrare, arhivare, sortare, verificare, distribuire);
• Organizarea de evenimente
• Traducerea rapoartelor şi a altor documente;
• Alte activităţi ce ţin de administrarea şi organizarea activităţilor în cadrul organizaţiei.
Calificări:
• Studii universitare, de preferinţă în ştiinţe economice;
• Cunoaşterea limbilor: Româna, Rusa şi Engleza, atît vorbit, cît şi scris;
• Cunoaşterea calculatorului, în particular Microsoft Word, Excel, şi Power Point, căutarea online, şi managementul datelor.
• Abilităţi de comunicare şi de lucru in echipa;
• Abilităţi de organizare şi de prezentare;
• Experienţă în domeniu va fi considerată un avantaj.
Persoanele interesate sunt rugate să trimita CV cu o poză la adresa - info@flc.md.
Doar candidaţii preselectaţi vor fi contactaţi şi invitaţi la interviu.
• Dezvoltarea procedurilor interne pentru documentarea activităţilor organizaţiei;
• Gestionarea documentelor, dosarelor;
• Înregistrarea documentelor de intrare şi ieşire;
• Procurarea materialelor necesare pentru desfăşurarea activităţilor în cadrul organizaţiei;
• Preluarea apelurilor telefonice si efectuarea legaturilor telefonice cu interiorul/exteriorul;
• Intampinarea vizitatorilor (beneficiari, furnizori, clienti etc.);
• Gestionarea corespondentei si a documentelor primite prin posta, fax si email (preluare, inregistrare, arhivare, sortare, verificare, distribuire);
• Organizarea de evenimente
• Traducerea rapoartelor şi a altor documente;
• Alte activităţi ce ţin de administrarea şi organizarea activităţilor în cadrul organizaţiei.
Calificări:
• Studii universitare, de preferinţă în ştiinţe economice;
• Cunoaşterea limbilor: Româna, Rusa şi Engleza, atît vorbit, cît şi scris;
• Cunoaşterea calculatorului, în particular Microsoft Word, Excel, şi Power Point, căutarea online, şi managementul datelor.
• Abilităţi de comunicare şi de lucru in echipa;
• Abilităţi de organizare şi de prezentare;
• Experienţă în domeniu va fi considerată un avantaj.
Persoanele interesate sunt rugate să trimita CV cu o poză la adresa - info@flc.md.
Doar candidaţii preselectaţi vor fi contactaţi şi invitaţi la interviu.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
5 iunie 2013
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut