Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Administrator oficiu
CAEP

24 iulie 2017

Chișinău
Cerinte:
- Studii superioare finisate (preferabil in Marketing sau management);
- Experienta profesionala de minim 1 an la o pozitie administrativa;
- Cunoasterea limbii romane,ruse si engleze la nivel avansat;
- Abilitati de negociere si vinzare;
- Competente de gestionare a unui colectiv de munca;
- Capacitatea de organizare a timpului.

Responsabilități:
- Planificarea strategiei de vânzări si indeplinirea planului minim de vanzari pe fiecare manager din echipa;
- Elaborarea si implementarea campaniilor de Marketing si Vanzari;
- Instruirea si supravegherea managerilor din subordine.

Beneficii:
-Salariu fix plus bonusuri şi alte beneficii;
-Colectiv tânăr şi dinamic;
-Pachet social și angajarea în baza carnetului de muncă.

Pentru a fi chemat la un intreviu de angajare trimite CV-ul + o poză la adresa de e-mail: HR@caep.md cu subiectul mesajului "Administrator"
Compania își rezervă dreptul de a contacta pentru interviu doar persoanele selectate.

Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
24 iulie 2017
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut