Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Administrator oficiu
Blom SRL

15 martie 2012

Chișinău
Administratorul de oficiu – va fi responsabil de aspectele ce ţin de gestionarea si mentenanta oficiului, a retelei de calculatoare, a automobilelor si echipamentelor intreprinderii.


Calificări:
• Studii universitare, de preferinta in domeniul informaticii.
• Minimum 1-2 ani de experienţă în domenii ce ţin de administrare şi organizare oficiu, retea calculatoare, sisteme de operare Windows.
• Cunoaştinte in administrare server, operare PC, domeniul IT.
• Cunoaşterea limbilor: Româna, rusa, atît vorbit, cît şi scris;
• Detinerea carnetului de conducere – obligatoriu, cu experienta minim 3 - 4 ani;


Caracteristici personale:
• Abilităţi excelente de interacţiune şi comunicare;
• Integritate si discreţie profesională;
• Fire optimistă, abilitată cu capacitatea de a gestiona şi depăşi situatiile de dificultate şi stres;

Persoanele interesate pot trimite CV-urile la adresa de mail office@blom.md.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
15 martie 2012
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut