Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Administrator office center (centru de oficii).
SC " Astis international" SRL

18 februarie 2013

Chișinău
Responsabilitati principale:
- Organizarea lucrului personalului auxiliar de întreţinere a clădirilor.
- control permanent privind îndeplinirea de către arendaşi a obligaţiunilor contractuale.
- Expedierea şi primirea corespondenţei la oficiile poştale
- Relaţiile cu furnizorii serviciilor comunale (Fenosa, Termocom, Moldtelecom, Apa-Canal, Orange, Moldova Gaz şi alţii).
- Relaţiile cu serviciile de control de stat (Poliţia, serviciul pompieri, serviciul sanitaro - epidemologic).
- Funcţiile de depozitar a bunurilor întreprinderii.
- Organizarea reparaţiilor curente a încăperilor.
- Funcţiile de aprovizionare cu materialele necesare pentru activitatea întreprinderii.

Condiţii:
- Domiciliu m. Chişinău .
- Vîrsta de la 40 până la 55 ani.
- Cunoaşterea calculatorului.
- Cunoaşterea limbilor română, rusă.
- Experienţa în domeniul exploatării clădirilor pentru oficii.


Persoanele interesate sunt invitate sa trimita un CV in atentia Serviciului Resurse Umane pe adresa astis.international@gmail.com
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
18 februarie 2013
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.