Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Administrator la recepţie
ACORD Travel

5 decembrie 2012

Chișinău
ACORD Travel anunţă concurs pentru postul vacant de Administrator la Recepţie.

Responsabilităţi:
Preia şi directionează apelurile telefonice;
Face comandă de rechizite de birou pentru angajaţii companiei;
Duce evidenţa datelor personale ale angajaţilor;
Sortează şi înregistrează corespondenţa primită în registrul de intrări-ieşiri ;
Primeşte persoanele din afară (clienţi, parteneri de afaceri etc.), după care conduce vizitatorii la persoanele respective, asigurând protocolul aferent;
Menţine evidenţa primirii faxurilor, se ocupă de copierea şi înregistrarea lor (conţinutul mesajului, număr, data).
Cerinţe:
Experienţă de schimb cultural în SUA;
Cunoaşterea limbilor română, rusă, engleză;
Excelente abilităţi de comunicare;
Abilitatea de a aplana conflictele;
Aspect exterior plăcut;
Amabilitate.

Pentru a aplica, expediază CV-ul şi o poză la adresa de e-mail: angajam@acordtravel.md
În subiectul scrisorii menţionaţi „Administrator”.
Beneficii:
Salariu in marime de 2500lei
Se ofera carte de munca si intreg pachetul social.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
5 decembrie 2012
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut