Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Administrator imobil
UI Acvila Grup
13 octombrie 2014
Chișinău
U. Î. ,,AcvilaGrup” – una dintre cele mai mari asociaţii de întreprinderi din R. Moldova, anunță postul vacant de Administrator Imobil.
Sarcini și responsabilități:
- Supervizează personalul administrativ;
- Asigură buna funcţionare a echipamentelor tehnice şi a clădirii;
- Analizează şi negociază oferte de achiziţii;
- Organizează și monitorizează arenda încăperilor;
- Se ocupă de aprovizionarea cu materiale necesare;
- Asigură realizarea şi implementarea cerinţelor legale pentru buna funcţionare a imobilului.
Cerinţe față de candidați:
- Studii superioare în domeniile: economic sau tehnic;
- Experienţă în funcţie similară min. 1 an;
- Cunoștințe tehnice și legislative de bază;
- Noțiuni de contabilitate primară, arhivare documente;
- Abilități de negociere;
- Aptitudini de comunicare scrisă şi orală;
- Abilități organizatorice;
- Spirit de iniţiativă;
- Seriozitate şi orientarea către rezultat;
- Rezistență la stres;
- Punctualitate;
- Limba română și rusă fluent (cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj);
- Operarea PC (MS Office).
Plăți și beneficii:
- Salariu motivant;
- Pachet social complet;
- Posibilitate de a lucra full-time conform unui contract de muncă;
- Mediu de lucru profesional, o experienţă interesantă de lucru cu oamenii;
- Posibilitate de promovare.
Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să expedieze CV-ul la adresa electronică: hr@acvila.md.
Pentru mai multe informaţii despre companie puteţia ccesa site-ul: www.acvila.md
Sarcini și responsabilități:
- Supervizează personalul administrativ;
- Asigură buna funcţionare a echipamentelor tehnice şi a clădirii;
- Analizează şi negociază oferte de achiziţii;
- Organizează și monitorizează arenda încăperilor;
- Se ocupă de aprovizionarea cu materiale necesare;
- Asigură realizarea şi implementarea cerinţelor legale pentru buna funcţionare a imobilului.
Cerinţe față de candidați:
- Studii superioare în domeniile: economic sau tehnic;
- Experienţă în funcţie similară min. 1 an;
- Cunoștințe tehnice și legislative de bază;
- Noțiuni de contabilitate primară, arhivare documente;
- Abilități de negociere;
- Aptitudini de comunicare scrisă şi orală;
- Abilități organizatorice;
- Spirit de iniţiativă;
- Seriozitate şi orientarea către rezultat;
- Rezistență la stres;
- Punctualitate;
- Limba română și rusă fluent (cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj);
- Operarea PC (MS Office).
Plăți și beneficii:
- Salariu motivant;
- Pachet social complet;
- Posibilitate de a lucra full-time conform unui contract de muncă;
- Mediu de lucru profesional, o experienţă interesantă de lucru cu oamenii;
- Posibilitate de promovare.
Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să expedieze CV-ul la adresa electronică: hr@acvila.md.
Pentru mai multe informaţii despre companie puteţia ccesa site-ul: www.acvila.md
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
13 octombrie 2014
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut