Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Administrator depozite în secția asigurării producției a departamentului tehnic
ISCA Air Moldova
11 octombrie 2011
Chișinău
Î.S. CA AIR MOLDOVA
Anunţă concurs pentru selectarea şi angajarea în funcţia de
Administrator depozite în Secția Asigurării producției a Departamentului Tehnic (contract cu termen definit)
Atribuţii de bază a admistratorului de depozite:
- Administrarea depozitelor cu piese de schimb și materiale a Departamentului Tehnic;
- Administrarea recepției și expedierii pieselor de la depozite, pregătirea documentelor pentru vamă.
- Efectuarea inventarierilor periodice;
- Coordonarea cu partenerii din străinătate referitor la transportarea peiselor și documentele de însoțire;
Cerinţe faţă de candidaţi:
- virsta 25- 40 ani;
- studii superioare (în domeniul logistic sau economic)
- experienţă de muncă minimum 3 ani;
- cunoaşterea limbei de stat, ruse și engleze (business correspondence).
- abilităţi de lucru independent şi în echipă;
- abilităţi de adaptare volumului de muncă;
- cunoaşterea computerului: Windows, MS Word, MS Excel, Outlook.
Compania oferă remunerare şi o sistemă de bonusuri avantajoasă.
Pentru aplicare, urmează să se prezinte:
- Curriculum Vittae în limba de stat sau rusă;
- scrisoare de motivare în limba de stat sau rusă;
- copiile diplomelor învăţămîntului de bază (colegiu, institut, universitate);
- copia carnetului de muncă;
- foto (3X4);
Informaţia urmează a fi prezentată la oficiul central „Air Moldova”, Bvd. Dacia 80/2, Chişinău sau adresa electronică info@airmoldova.md , în perioada de la 11.10.11 pînă la 28.10.11
Vor fi contactaţi telefonic şi invitaţi pentru interviu doar candidaţii selectaţi în urma concursului actelor aplicate.
Anunţă concurs pentru selectarea şi angajarea în funcţia de
Administrator depozite în Secția Asigurării producției a Departamentului Tehnic (contract cu termen definit)
Atribuţii de bază a admistratorului de depozite:
- Administrarea depozitelor cu piese de schimb și materiale a Departamentului Tehnic;
- Administrarea recepției și expedierii pieselor de la depozite, pregătirea documentelor pentru vamă.
- Efectuarea inventarierilor periodice;
- Coordonarea cu partenerii din străinătate referitor la transportarea peiselor și documentele de însoțire;
Cerinţe faţă de candidaţi:
- virsta 25- 40 ani;
- studii superioare (în domeniul logistic sau economic)
- experienţă de muncă minimum 3 ani;
- cunoaşterea limbei de stat, ruse și engleze (business correspondence).
- abilităţi de lucru independent şi în echipă;
- abilităţi de adaptare volumului de muncă;
- cunoaşterea computerului: Windows, MS Word, MS Excel, Outlook.
Compania oferă remunerare şi o sistemă de bonusuri avantajoasă.
Pentru aplicare, urmează să se prezinte:
- Curriculum Vittae în limba de stat sau rusă;
- scrisoare de motivare în limba de stat sau rusă;
- copiile diplomelor învăţămîntului de bază (colegiu, institut, universitate);
- copia carnetului de muncă;
- foto (3X4);
Informaţia urmează a fi prezentată la oficiul central „Air Moldova”, Bvd. Dacia 80/2, Chişinău sau adresa electronică info@airmoldova.md , în perioada de la 11.10.11 pînă la 28.10.11
Vor fi contactaţi telefonic şi invitaţi pentru interviu doar candidaţii selectaţi în urma concursului actelor aplicate.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
11 octombrie 2011
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut