Administrator de recepție
12 000 lei pe lună, brut
PureBeauty
17 octombrie 2025
Chișinău, Сentru
Cu experiență
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Salonul PureBeauty își mărește echipa! Căutăm Administrator/Recepționer dedicat
Salonul de frumusețe PureBeauty este în căutarea unei persoane organizate, comunicative și orientate către client, care să preia rolul de administrator.
Dacă ești o fire responsabil/ă, atent/ă la detalii și îți place să lucrezi într-un mediu dinamic și elegant, te invităm să aplici!
Responsabilități:
Răspuns prompt și profesionist la apelurile și mesajele clienților (telefon, WhatsApp, rețele sociale.
Introducerea corectă a datelor în CRM-ul salonului;
Întâmpinarea clienților cu amabilitate și ghidarea acestora în privința procedurilor dorite;
Procesarea plăților folosind aparatura de casă (POS, case de marcat etc.
Gestionarea comenzilor zilnice (consumabile, produse cosmetice etc.
Menținerea unei atmosfere plăcute și profesionale la recepție.
Cerințe:
Abilități bune de comunicare și relaționare
Cunoștințe de bază în operarea calculatorului și a sistemelor CRM (trainingul se oferă intern)
Punctualitate, seriozitate și atenție la detalii
Experiența într-un post similar constituie un avantaj, dar nu este obligatorie.
Ce oferim:
Mediu de lucru profesionist și prietenos
Suport și training la începutul colaborării
Salariu motivant și oportunități de dezvoltare profesională
Program stabil și echipă unită.
Salonul de frumusețe PureBeauty este în căutarea unei persoane organizate, comunicative și orientate către client, care să preia rolul de administrator.
Dacă ești o fire responsabil/ă, atent/ă la detalii și îți place să lucrezi într-un mediu dinamic și elegant, te invităm să aplici!
Responsabilități:
Răspuns prompt și profesionist la apelurile și mesajele clienților (telefon, WhatsApp, rețele sociale.
Introducerea corectă a datelor în CRM-ul salonului;
Întâmpinarea clienților cu amabilitate și ghidarea acestora în privința procedurilor dorite;
Procesarea plăților folosind aparatura de casă (POS, case de marcat etc.
Gestionarea comenzilor zilnice (consumabile, produse cosmetice etc.
Menținerea unei atmosfere plăcute și profesionale la recepție.
Cerințe:
Abilități bune de comunicare și relaționare
Cunoștințe de bază în operarea calculatorului și a sistemelor CRM (trainingul se oferă intern)
Punctualitate, seriozitate și atenție la detalii
Experiența într-un post similar constituie un avantaj, dar nu este obligatorie.
Ce oferim:
Mediu de lucru profesionist și prietenos
Suport și training la începutul colaborării
Salariu motivant și oportunități de dezvoltare profesională
Program stabil și echipă unită.
Cunoașterea limbilor:
Română Fluent
Adresa:
Chișinău, Сentru
Data actualizării:
17 octombrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.