Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Administrator baze de date
Camera de Comerţ și Industrie a Republicii Moldova
3 februarie 2015
Chișinău
Camera de Comerţ și Industrie a Republicii Moldova
anunţă competiţie deschisă pentru următoarea poziţie:
Administrator baze de date
Cerinţe faţă de candidaţi/candidate:
Studii: superioare de specialitate: automatică şi informatică, calculatoare, tehnologii informaţionale, informatica, cibernetica.
Experienţă: experienţă în gestiunea bazelor de date şi o vechime în domeniul de activitate de nu mai puţin de 4 ani.
Competenţe:
• Metodele de concepere, elaborare, creare, dezvoltare, administrare și întreținere a bazelor de date;
• Sisteme de gestiune a bazelor de date –SGBD (Oracle, Sybase, SQL-Server, DB/2, ACCESS, Visual FOXPRO, etc.), alte limbaje de programare: SQL, Java, HTML, PHP, XML, etc.
• Sistemele de organizare a protecţiei în complex a informaţiei care se conțin în bazele de date, metodele de prevenire a accesului nesancţionat la informaţii;
• Sisteme de operare (Windows, Linux, Solaris, etc.),
• Software de aplicaţii: aplicaţii pentru diverse compartimente ale organizaţiei,
• Medii de dezvoltare aplicaţii - Limbaje de programare (C++, Delphi, Visual C, Visual Basic, etc.),
• Serviciile principale de sistem de operare (DNS, Apache, FTP, SSH, MySQL);
• Instalarea, configurarea şi menţinerea serviciilor WEB, FTP, Mail, DNS, Proxy;
• Legislaţia în vigoare a Republicii Moldova referitor la domeniul TIC ;
• Reglementări privind securitatea și protecția informației, inclusiv protecția datelor cu caracter personal.
Capacităţi:
• Gândire analitică și sistemică.
• Elaborare, formatare, prezentare a documentelor.
• Soluționare operativă a problemelor, multitasking.
• Respectare de deadline-uri, flexibilitate.
• Româna - avansat, engleza – avantaj.
Responsabilităti:
• Asigurarea conceperii, elaborării, creării, dezvoltării, administrării și menținerii bazelor de date ale CCI.
• Instruirea utilizatorilor.
Condiții:
• Lucrul într-o echipă stabilă și dinamică;
• Oportunități de dezvoltare profesională.
Persoanele interesate pot expedia CV pe adresa hr@chamber.md cu specificarea codului de referinţă a vacansiei – ABD, în tema scrisorii.
Vor fi contactate numai persoanele care corespund cerinţelor înaintate.
anunţă competiţie deschisă pentru următoarea poziţie:
Administrator baze de date
Cerinţe faţă de candidaţi/candidate:
Studii: superioare de specialitate: automatică şi informatică, calculatoare, tehnologii informaţionale, informatica, cibernetica.
Experienţă: experienţă în gestiunea bazelor de date şi o vechime în domeniul de activitate de nu mai puţin de 4 ani.
Competenţe:
• Metodele de concepere, elaborare, creare, dezvoltare, administrare și întreținere a bazelor de date;
• Sisteme de gestiune a bazelor de date –SGBD (Oracle, Sybase, SQL-Server, DB/2, ACCESS, Visual FOXPRO, etc.), alte limbaje de programare: SQL, Java, HTML, PHP, XML, etc.
• Sistemele de organizare a protecţiei în complex a informaţiei care se conțin în bazele de date, metodele de prevenire a accesului nesancţionat la informaţii;
• Sisteme de operare (Windows, Linux, Solaris, etc.),
• Software de aplicaţii: aplicaţii pentru diverse compartimente ale organizaţiei,
• Medii de dezvoltare aplicaţii - Limbaje de programare (C++, Delphi, Visual C, Visual Basic, etc.),
• Serviciile principale de sistem de operare (DNS, Apache, FTP, SSH, MySQL);
• Instalarea, configurarea şi menţinerea serviciilor WEB, FTP, Mail, DNS, Proxy;
• Legislaţia în vigoare a Republicii Moldova referitor la domeniul TIC ;
• Reglementări privind securitatea și protecția informației, inclusiv protecția datelor cu caracter personal.
Capacităţi:
• Gândire analitică și sistemică.
• Elaborare, formatare, prezentare a documentelor.
• Soluționare operativă a problemelor, multitasking.
• Respectare de deadline-uri, flexibilitate.
• Româna - avansat, engleza – avantaj.
Responsabilităti:
• Asigurarea conceperii, elaborării, creării, dezvoltării, administrării și menținerii bazelor de date ale CCI.
• Instruirea utilizatorilor.
Condiții:
• Lucrul într-o echipă stabilă și dinamică;
• Oportunități de dezvoltare profesională.
Persoanele interesate pot expedia CV pe adresa hr@chamber.md cu specificarea codului de referinţă a vacansiei – ABD, în tema scrisorii.
Vor fi contactate numai persoanele care corespund cerinţelor înaintate.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
3 februarie 2015
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut