Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
                            
                    Administrator al centrului educațional
                                                                    7 000 – 14 000 lei pe lună
                                                                
                                                                            Academia Nationala de Sah din Moldova
                                                                        
                            6 decembrie 2023
                            Chișinău
                        
                    
                        Posibil fără experiență
                    
                
                        Full-time
                    
                
                        Medii de specialitate
                    
                
                        În locația angajatorului
                    
                Academia Națională de Șah din Moldova este cel mai mare centru educațional de șah din Europa și  top 3 din cele mai mari companii tehnologice educaționale din Republica Moldova.
Ce abilități e nevoie?
- Cu abilități de comunicare rusă/română (engleza reprezintă un avantaj);
- Capabil să genereze interes pentru serviciile oferite de companie;
- Capabil să prezinte informații într-o manieră accesibilă și concisă clienților.
Cerinte:
- Experiență în sfera vânzărilor sau lucrul cu cluebtii;
- Punctualitate;
- Organizare;
- Disciplină executorie și performanţă;
- Disponibilitate de a se dezvolta continuu;
- Utilizarea sigură a computerului (nivel utilizator individual avansat);
- Disponibilitate de a lucra în birou.
Funcționalitate:
- Lucru în programe de tip CRM pentru păstrarea evidenței clienților potențiali și reali;
- Consilierea clienților potențiali și actuali cu privire la serviciile și aspectele organizatorice ale companiei;
- Menținerea locației/oficiului curată și ordonată;
- Relație prietenoasă cu clienții si angajatii companiei.
Program de lucru:
5 zile (marți - sâmbătă), cu două zile libere (duminică și luni)
Orar: 11.00 - 20.00, cu pauză de masă (14.00 - 15.00)
Salariul 7-14 mii lei
                            
        
    Ce abilități e nevoie?
- Cu abilități de comunicare rusă/română (engleza reprezintă un avantaj);
- Capabil să genereze interes pentru serviciile oferite de companie;
- Capabil să prezinte informații într-o manieră accesibilă și concisă clienților.
Cerinte:
- Experiență în sfera vânzărilor sau lucrul cu cluebtii;
- Punctualitate;
- Organizare;
- Disciplină executorie și performanţă;
- Disponibilitate de a se dezvolta continuu;
- Utilizarea sigură a computerului (nivel utilizator individual avansat);
- Disponibilitate de a lucra în birou.
Funcționalitate:
- Lucru în programe de tip CRM pentru păstrarea evidenței clienților potențiali și reali;
- Consilierea clienților potențiali și actuali cu privire la serviciile și aspectele organizatorice ale companiei;
- Menținerea locației/oficiului curată și ordonată;
- Relație prietenoasă cu clienții si angajatii companiei.
Program de lucru:
5 zile (marți - sâmbătă), cu două zile libere (duminică și luni)
Orar: 11.00 - 20.00, cu pauză de masă (14.00 - 15.00)
Salariul 7-14 mii lei
Adresa:
                        
                            Chișinău
                            
                            
                        
                    Suplimentar:
                            
                                Dispuși să angajăm refugiați
                            
                        Data actualizării:
                6 decembrie 2023
            
                Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
                            
                    Aplicat!
                    
                Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.