Administrator adjung / Заместитель администратора мун. БЕЛЬЦЫ
De la 10 000 lei pe lună, brut
ZIG ZAG KIDS PARK

10 decembrie 2025

Bălți
Cu experiență
În ture
Superioare
În locația angajatorului
Căutăm administrator adjung pentru noul teren de joaca pentru copii ZIG ZAG KIDS! Suntem în perioada de deschidere și te invităm să te alături echipei noastre! Munca începe din 10 februarie 2026.

Cerințe:

Studii superioare (în domeniul managementului și administrarei - va fi un avantaj);
Experiență și cunoștințe în managementul resurselor umane și în domeniul serviciilor;
Cunoașterea limbilor română și rusă;
Abilități de utilizare a MS Office;
Calități organizatorice și de comunicare;
Abilități de lucru în echipă.

Responsabilități:

Coordonarea activității zilnice terenului de joaca;
Colaborarea cu clientii terenului de joaca;
Plasarea comenzilor de marfă pentru teren către furnizori;
Planificarea și monitorizarea procesului de muncă a angajaților;
Organizarea sărbătorilor/evenimentelor la comandă;
Colabora cu managerul terenului de joaca în sarcinile zilnice.
Soluționarea conflictelor apărute în cadrul terenului de joaca.

Oferim:

Sistem transparent de plată + bonusuri de performanță;
Angajare oficială cu prima zi de stagiere, salariu fără întârzieri;
Concediu anual;

Program de lucru 2/2, conform orarului terenului de joaca de a 10:00 pana la 22:00;
Stagiu plătit de 30 de zile, pentru famializarea cu toate procesele de lucru;
Mediu de lucru plăcut și condiții bune;
Oportunități de dezvoltare profesională în cadrul companiei.

- - - - - - - - - -

Ищем заместителя администратора в новый детский развлекательный комплекс ZIG ZAG KIDS! Мы открываемся и приглашаем тебя присоединиться к нашей команде. Начало работы с 10 февраля 2026.

Требования:

Высшее образование (в сфере управления и администрирования - будет преимуществом);
Опыт и знания в управления персоналом и сфере услуг;
Знание румынского и русского языков;
Навыки работы с MS Office;
Организаторские способности и коммуникативные навыки;
Умение работать в команде.

Обязанности:

Управление персоналом смены 6-8 чел;
Взаимодействие с гостями парка;
Работа с поставщиками;
Планирование и контроль рабочего процесса сотрудников;
Организация заказных праздников;
Урегулирование конфликтных ситуаций.

Мы предлагаем:
Прозрачную систему оплаты + бонусы за результативность;
Официальное трудоустройство с первого дня стажировки, своевременная выплата зарплаты;
Оплачиваемый ежегодный отпуск;

График работы 2/2 согласно режиму работы парка с 10:00 до 22:00;
Оплачиваемая стажировка сроком 30 дней для ознакомления со всеми рабочими процессами;
Приятная рабочая атмосфера и хорошие условия труда.
Управление Командой

Cunoașterea limbilor:

Română Fluent

Rusă Fluent

Adresa:
Bălți
str. Stefan cel Mare 1P
Data actualizării:
10 decembrie 2025
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.