Account Manager
31 august 2025
Chișinău
De la 2 ani
Full-time
Nu contează
Hibrid (Oficiu/Acasă)
Salut! Noi suntem BUKI - o companie internațională de produs, care creează un marketplace educațional de nouă generație. Imaginează-ți Airbnb sau Uber în EdTech - asta suntem noi!
? Platforma noastră ajută 10 000 + profesori particulari să găsească elevi, iar studenților - să își aleagă cei mai buni profesori pentru învățare. Ne-am început activitatea în 2014, iar astăzi obiectivul principal al BUKI este să devenim cea mai mare resursă educațională din Europa Centrală și de Est. Geografia noastră acoperă Ucraina, Polonia, Bulgaria, România, Spania, Nigeria, Kazahstan, Mexic și SUA. Și acesta este doar începutul! ?
Ne extindem constant echipa și căutăm profesioniști ambițioși, gata să crească împreună cu noi.
Cerințe
- Cunoașterea limbii române la nivel de vorbitor nativ (pronunție clară, scriere corectă și structurată);
- Minim 1 an experiență într-un rol de management sau administrare relații clienți;
- Experiența într-un centru educațional, școală online, cursuri sau ca profesor particular reprezintă un avantaj;
- Experiența de coordonare a echipelor în domeniul educațional (cursuri, școli, lecții online individuale sau de grup) constituie un plus;
- Cunoștințe foarte bune de utilizare PC (MS Office, Google Docs, ChatGPT+ AI tools);
- Abilități analitice, experiență cu rapoarte și tabele;
- Capacitate de auto-organizare, seriozitate și responsabilitate;
- Atenție la detalii și rigurozitate;
- Deschidere către învățare și o atitudine pozitivă.
Responsabilități
- Gestionarea relației cu clienții: preluarea solicitărilor, clarificarea detaliilor, alocarea profesorilor, monitorizarea plăților și a lecțiilor;
- Coordonarea echipei de recrutare și onboarding a profesorilor, în funcție de cererea de pe piață;
- Colaborarea cu departamentul educațional pentru îmbunătățirea proceselor locale (conținut, calitatea predării).
- Alte task-uri operaționale necesare în procesul de lucru cu clienții.
Vei lucra alături de
- Echipele operaționale din Ucraina, Polonia și Kazahstan, împreună cu team liderii acestora;
- Country Manager România și echipa centrală (marketing, produs, analiză, business development);
- CEO-ul și fondatorii companiei, care sunt mereu deschiși la idei noi și la implementarea lor.
Ce oferim
- Libertate de acțiune și impact direct asupra dezvoltării pieței din România (strategie, procese, implementare);
- Metodologii de lucru moderne, bazate pe agilitate și transparență;
- O companie cu o creștere rapidă de la an la an, prezentă deja în 7 țări și cu planuri de extindere pe piețe noi;
- Program flexibil, orientat spre rezultate;
- Asigurare medicală privată;
- Lecții gratuite de engleză 1:1 cu un profesor dedicat;
- Posibilitatea de a lucra remote.
Trimite CV-ul pe email.
? Platforma noastră ajută 10 000 + profesori particulari să găsească elevi, iar studenților - să își aleagă cei mai buni profesori pentru învățare. Ne-am început activitatea în 2014, iar astăzi obiectivul principal al BUKI este să devenim cea mai mare resursă educațională din Europa Centrală și de Est. Geografia noastră acoperă Ucraina, Polonia, Bulgaria, România, Spania, Nigeria, Kazahstan, Mexic și SUA. Și acesta este doar începutul! ?
Ne extindem constant echipa și căutăm profesioniști ambițioși, gata să crească împreună cu noi.
Cerințe
- Cunoașterea limbii române la nivel de vorbitor nativ (pronunție clară, scriere corectă și structurată);
- Minim 1 an experiență într-un rol de management sau administrare relații clienți;
- Experiența într-un centru educațional, școală online, cursuri sau ca profesor particular reprezintă un avantaj;
- Experiența de coordonare a echipelor în domeniul educațional (cursuri, școli, lecții online individuale sau de grup) constituie un plus;
- Cunoștințe foarte bune de utilizare PC (MS Office, Google Docs, ChatGPT+ AI tools);
- Abilități analitice, experiență cu rapoarte și tabele;
- Capacitate de auto-organizare, seriozitate și responsabilitate;
- Atenție la detalii și rigurozitate;
- Deschidere către învățare și o atitudine pozitivă.
Responsabilități
- Gestionarea relației cu clienții: preluarea solicitărilor, clarificarea detaliilor, alocarea profesorilor, monitorizarea plăților și a lecțiilor;
- Coordonarea echipei de recrutare și onboarding a profesorilor, în funcție de cererea de pe piață;
- Colaborarea cu departamentul educațional pentru îmbunătățirea proceselor locale (conținut, calitatea predării).
- Alte task-uri operaționale necesare în procesul de lucru cu clienții.
Vei lucra alături de
- Echipele operaționale din Ucraina, Polonia și Kazahstan, împreună cu team liderii acestora;
- Country Manager România și echipa centrală (marketing, produs, analiză, business development);
- CEO-ul și fondatorii companiei, care sunt mereu deschiși la idei noi și la implementarea lor.
Ce oferim
- Libertate de acțiune și impact direct asupra dezvoltării pieței din România (strategie, procese, implementare);
- Metodologii de lucru moderne, bazate pe agilitate și transparență;
- O companie cu o creștere rapidă de la an la an, prezentă deja în 7 țări și cu planuri de extindere pe piețe noi;
- Program flexibil, orientat spre rezultate;
- Asigurare medicală privată;
- Lecții gratuite de engleză 1:1 cu un profesor dedicat;
- Posibilitatea de a lucra remote.
Trimite CV-ul pe email.
Cunoașterea limbilor:
Română Fluent
Engleză Fluent
Rusă Fluent
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
31 august 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.