Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Account manager (responsabil de clienti)
Idea Studio Advertising
12 iunie 2012
Chișinău
identificarea si analiza pietei potentiale si a pietei tinta;
participarea la stabilirea planului anual de vanzari si la indeplinirea acestuia;
desfasurarea activitatii de vanzare (discutie preliminara, prezentare oferta/proiect, incheiere contract);
asigurarea innoirii portofoliului de clienti al Agentiei
analiza serviciilor oferite de concurenta;
facilitarea unui flux continuu de informatie intre Client si Agentie
identificarea nevoilor de publicitate pe termen mediu si lung, participarea in procesul de planificare strategica a mixului promotional – publicitate;
primeste tema de la client, scrie media brief-ul si genereaza responsabilitatile in cadrul echipei;
coordoneaza si monitorizeaza activitatea echipei si interactiunea cu celelalte departamente (Buying, Research);
aproba strategia de media, alocarea de buget si conditiile de cumparare media;
raspunde de bugetul clientului si realizeaza situatiile financiare ale contului;
planifica, organizeaza si controleaza fluxul de proiecte, stabilind prioritati si administrand bugete realiste, planuri de lucrari si termene;
sustine prezentarile catre clienti si/sau aloca responsabilitatile in cadrul echipei pentru sustinerea prezentarii;
raspunde de implementarea si monitorizarea campaniilor in desfasurare;
interpreteaza analiza post-campanie si o prezinta clientului.
participarea la stabilirea planului anual de vanzari si la indeplinirea acestuia;
desfasurarea activitatii de vanzare (discutie preliminara, prezentare oferta/proiect, incheiere contract);
asigurarea innoirii portofoliului de clienti al Agentiei
analiza serviciilor oferite de concurenta;
facilitarea unui flux continuu de informatie intre Client si Agentie
identificarea nevoilor de publicitate pe termen mediu si lung, participarea in procesul de planificare strategica a mixului promotional – publicitate;
primeste tema de la client, scrie media brief-ul si genereaza responsabilitatile in cadrul echipei;
coordoneaza si monitorizeaza activitatea echipei si interactiunea cu celelalte departamente (Buying, Research);
aproba strategia de media, alocarea de buget si conditiile de cumparare media;
raspunde de bugetul clientului si realizeaza situatiile financiare ale contului;
planifica, organizeaza si controleaza fluxul de proiecte, stabilind prioritati si administrand bugete realiste, planuri de lucrari si termene;
sustine prezentarile catre clienti si/sau aloca responsabilitatile in cadrul echipei pentru sustinerea prezentarii;
raspunde de implementarea si monitorizarea campaniilor in desfasurare;
interpreteaza analiza post-campanie si o prezinta clientului.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
12 iunie 2012
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.