Chișinău, Botanica
Posibil fără experiență
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Account Manager– Alătură-te echipei Arron
La Arron, tehnologia clienților are nevoie mereu de sprijin, iar tu poți fi liderul care organizează și coordonează comunicarea cu aceștia!
Căutăm pe cineva care:
stăpânește fluent limba română și limba rusă;
iubește să vorbească la telefon și să construiască relații de încredere cu clienții;
știe să negocieze și să gestioneze situațiile astfel încât rezultatele să fie întotdeauna optime;
este spontan, deschis la provocări;
oferă sprijin colegilor și găsește soluții eficiente pentru clienți cu zâmbetul pe buze.
se integrează ușor într-o echipă activă și motivată;
Responsabilități principale:
Comunicarea cu clienții cu privire la serviciile și produsele Arron;
Gestionarea comenzilor pe sediul de la Botanica
Preluarea apelurilor și oferirea de informații clare și detaliate;
Comunicarea clientilor diagnosticarilor legate de dispozitivile care vin in reparatie in service
Analizarea problemei clientului și propunerea unei soluții potrivite din serviciile noastre.
Înregistrarea comenzilor și urmărirea acestora până la finalizare;
Gestionarea solicitărilor primite prin email sau rețele sociale, oferind răspunsuri personalizate și adaptate fiecărui client;
Identificarea rapidă a nevoilor clienților și oferirea de soluții adaptate.
Ce așteptăm de la tine:
onestitate, entuziasm și implicare;
pasiune pentru tehnologie și IT;
dorința de a învăța și de a te dezvolta continuu;
atitudine proactivă în fața provocărilor, restul fiind susținut de noi.
Ce oferim:
Integrare rapidă și training specializat într-o echipă dinamică;
Posibilitatea de a-ți dezvolta abilitățile profesionale și de a crește în carieră;
Pachet motivant: salariu fix + bonusuri lunare;
Sprijin constant din partea echipei și acces la resurse care te ajută să devii mai bun.
Dacă te-a interesat propunerea noastră, trimite CV-ul tău pe hr@arron.md sau contactează-ne pe viber și programează-te la interviu la nr. 068474645.
Trimite CV-ul tău până la data de 26.10.2025
La Arron, tehnologia clienților are nevoie mereu de sprijin, iar tu poți fi liderul care organizează și coordonează comunicarea cu aceștia!
Căutăm pe cineva care:
stăpânește fluent limba română și limba rusă;
iubește să vorbească la telefon și să construiască relații de încredere cu clienții;
știe să negocieze și să gestioneze situațiile astfel încât rezultatele să fie întotdeauna optime;
este spontan, deschis la provocări;
oferă sprijin colegilor și găsește soluții eficiente pentru clienți cu zâmbetul pe buze.
se integrează ușor într-o echipă activă și motivată;
Responsabilități principale:
Comunicarea cu clienții cu privire la serviciile și produsele Arron;
Gestionarea comenzilor pe sediul de la Botanica
Preluarea apelurilor și oferirea de informații clare și detaliate;
Comunicarea clientilor diagnosticarilor legate de dispozitivile care vin in reparatie in service
Analizarea problemei clientului și propunerea unei soluții potrivite din serviciile noastre.
Înregistrarea comenzilor și urmărirea acestora până la finalizare;
Gestionarea solicitărilor primite prin email sau rețele sociale, oferind răspunsuri personalizate și adaptate fiecărui client;
Identificarea rapidă a nevoilor clienților și oferirea de soluții adaptate.
Ce așteptăm de la tine:
onestitate, entuziasm și implicare;
pasiune pentru tehnologie și IT;
dorința de a învăța și de a te dezvolta continuu;
atitudine proactivă în fața provocărilor, restul fiind susținut de noi.
Ce oferim:
Integrare rapidă și training specializat într-o echipă dinamică;
Posibilitatea de a-ți dezvolta abilitățile profesionale și de a crește în carieră;
Pachet motivant: salariu fix + bonusuri lunare;
Sprijin constant din partea echipei și acces la resurse care te ajută să devii mai bun.
Dacă te-a interesat propunerea noastră, trimite CV-ul tău pe hr@arron.md sau contactează-ne pe viber și programează-te la interviu la nr. 068474645.
Trimite CV-ul tău până la data de 26.10.2025
Adresa:
Chișinău, Botanica
bd. Dacia 24/1
bd. Dacia 24/1
Data actualizării:
23 octombrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.