Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Șeful aparatului consiliului superior al magistraturii
Consiliul Superior al Magistraturii
18 aprilie 2012
Chișinău
Consiliul Superior al Magistraturii anunţă concursul pentru suplinirea funcţiei de şef al Aparatului CSM.
Cerinţe minime obligatorii:
- deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- studii superioare juridice;
- 5 ani de experienţă profesională în domeniu;
- posedă limba de stat;
- cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională (nivel B2);
- abilităţi de utilizare a computerului;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;
- este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice;
- nu are antecedente penale;
- nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.
Cererile pentru ocuparea funcţiei se depun la Consiliului Superior al Magistraturii, cu anexarea următoarelor acte:
a) copia buletinului de identitate;
b) curriculum vitae;
c) fişa dosarului personal;
d) certificatul medical;
e) copia diplomei de licenţă;
f) copia carnetului de muncă;
g) cazier juridic;
h) referinţă de la ultimul loc de lucru;
i) declaraţie la venituri şi proprietăţi;
j) declaraţie de interese personale;
k) 3 fotografii 40x50 mm, color.
Notă: Actele specificate la lit. c), d) şi i) se întocmesc în baza formularelor eliberate de Aparatul Consiliului Superior al Magistraturii, la lit. a) şi e) se autentifică notarial.
La momentul depunerii pachetului de documente, solicitantul va prezenta şi anexele completate conform Legii privind verificarea titularilor şi a candidaţilor la funcţii publice nr. 271-XVI din 18 decembrie 2008.
Pentru informaţii suplimentare solicitantul se poate adresa la Aparatul Consiliului Superior al Magistraturii (mun. Chişinău, str. Kogălniceanu 70, tel. 22-30-79, 22-30-76).
Cerinţe minime obligatorii:
- deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- studii superioare juridice;
- 5 ani de experienţă profesională în domeniu;
- posedă limba de stat;
- cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională (nivel B2);
- abilităţi de utilizare a computerului;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;
- este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice;
- nu are antecedente penale;
- nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.
Cererile pentru ocuparea funcţiei se depun la Consiliului Superior al Magistraturii, cu anexarea următoarelor acte:
a) copia buletinului de identitate;
b) curriculum vitae;
c) fişa dosarului personal;
d) certificatul medical;
e) copia diplomei de licenţă;
f) copia carnetului de muncă;
g) cazier juridic;
h) referinţă de la ultimul loc de lucru;
i) declaraţie la venituri şi proprietăţi;
j) declaraţie de interese personale;
k) 3 fotografii 40x50 mm, color.
Notă: Actele specificate la lit. c), d) şi i) se întocmesc în baza formularelor eliberate de Aparatul Consiliului Superior al Magistraturii, la lit. a) şi e) se autentifică notarial.
La momentul depunerii pachetului de documente, solicitantul va prezenta şi anexele completate conform Legii privind verificarea titularilor şi a candidaţilor la funcţii publice nr. 271-XVI din 18 decembrie 2008.
Pentru informaţii suplimentare solicitantul se poate adresa la Aparatul Consiliului Superior al Magistraturii (mun. Chişinău, str. Kogălniceanu 70, tel. 22-30-79, 22-30-76).
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
18 aprilie 2012
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut